تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

دستگیری مظنون جدید قتل زن جوان در خزانه

طی تحقیقاتی که از همسایه‌های زن مقتول صورت گرفت و با بررسی دوربین‌های مداربسته سوپر مارکت محله وقوع قتل، مرد 25 ساله افغانستانی به عنوان متهم اصلی قتل زن جوان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۹۱
مرد افغان
اخبار معاصر: صبح روز بیستم شهریور ماه امسال خبر قتل زن 43 ساله‌ای در خیابان ابریشم منطقه خزانه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به مأموران کلانتری 160 خزانه اعلام شد که با رسیدن مأموران به محل وقوع قتل و در بررسی اولیه مشخص شد زن جوان بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به شکم و پهلویش به قتل رسیده است همچنین داخل دهان این زن دستمالی قرار داده شده بود تا داد و فریاد وی به گوش کسی نرسد.

دختر 10 ساله مقتول که داد و فریاد وی خبر قتل مادرش را فاش کرده بود، در اظهاراتش به مأموران گفت: من و مادرم پس از فوت پدرم در اینجا زندگی می‌کنیم، دیشب بعد از اینکه شام خوردیم، من به اتاقم رفتم و خوابیدم، صبح که بلند شدم هرچه مادرم را صدا زدم جواب نداد تا اینکه با جسد غرق خون او داخل اتاق خوابش مواجه شدم همچنین از دیشب تا صبح متوجه ورود کسی به داخل خانه نشدم.
 
طی تحقیقاتی که از همسایه‌های زن مقتول صورت گرفت و با بررسی دوربین‌های مداربسته سوپر مارکت محله وقوع قتل، مرد 25 ساله افغانستانی به عنوان متهم اصلی قتل زن جوان شناسایی و در تاریخ 23 مهر ماه امسال دستگیر شد.
 
پس از انتقال متهم به دادسرای جنایی تهران وی منکر قتل زن جوان شد و در دفاع از خود به قاضی ایلخانی بازپرس پرونده گفت: مدتی قبل از وقوع قتل با سمیرا آشنا شدم و با وی دیدار داشتم، آخرین مرتبه تا ساعت 11 شب در منزل سمیرا بودم و زمانی‌که از خانه وی بیرون رفتم او زنده بود، نمی‌دانم چه کسی مرتکب قتل شده است، حتی بعد از خارج‌ شدن از خانه‌ سمیرا با آژانسی که وی معرفی کرده بود به منزلم رفتم و اگر سمیرا را کشته بودم فرار می‌کردم.
 
پس از اظهارات این مرد 25 ساله، وی به دستور قاضی ایلخانی در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه روز گذشته مرد جوان 34 ساله که او نیز از اتباع کشور افغانستان است به عنوان مظنون جدید به قتل زن جوان دستگیر شد و به زودی برای دریافت اظهاراتش در اختیار بازپرس پرونده قرار می‌گیرد.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز