تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
قبل از من، عابدزاده، نیکبخت و هاشمی‌نسب تغییر تیم داده بودند

۳۰ هزار پرسپولیسی برایم کامنت گذاشتند

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: روز گذشته خبر نداشتم منصوریان در جریان توافق دو باشگاه نفت و پرسپولیس قرار ندارد و دوست ندارم بدون رضایت او و قنبرزاده پرسپولیسی شوم.
کد خبر: ۸۹۹۷
علیرضا بیرانونداخبار معاصر: علیرضا بیرانوند در خصوص آخرین وضعیت پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: در جلسه شب گذشته‌ با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت‌های خیلی خوبی بین ما مطرح شد اما طاهری قصد داشت به وزارت ورزش برود و به همین خاطر جلسه به امروز یا شاید هم روز‌های بعد، موکول شد.

وی افزود: خیلی از حرف‌هایی که باید بین ما زده می‌شد، زده شد و باید دید در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. فقط امیدوارم هر چه پیش می‌آید خیر باشد.

بیرانوند در واکنش به این سوال که آیا باشگاه نفت وی را فقط به صورت قرضی به باشگاه پرسپولیس می‌دهد، تصریح کرد: بله، روز گذشته مسئول نقل و انتقالات دو باشگاه توافق کردند که من به صورت قرضی به پرسپولیس بروم اما وقتی من در باشگاه پرسپولیس این توافق نامه را دیدم مخالفت کردم. حتی پرسپولیسی‌ها هم موافق انتقال قرضی‌ام نبودند. به مسئولان باشگاه پرسپولیس هم گفتم که قصد دارم سال‌ها پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و برای یک نیم فصل به این تیم نمی‌آیم.

دروازه‌بان تیم نفت با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس باید دنبال رضایت‌نامه‌اش از باشگاه نفت باشد نه خودش، تاکید کرد: با توجه به اینکه دوست دارم به پرسپولیس بیایم خودم با مسئولان باشگاه نفت وارد مذاکره شدم و خواستم اجازه جدایی‌ام را صادر کنند اما اگر پرسپولیس مرا به صورت دائم می‌خواهد و خودم هم علاقمند به این انتقال هستم، مسئولان این باشگاه، شرایط را برای این انتقال فراهم کنند. من با باشگاه نفت قرارداد دارم و تابع تصمیمات مسئولان باشگاه هستم و آنها هم قطعا برای صدور رضایت نامه‌ام خواسته‌های خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه داده‌اند و منتظر اقدام آنها هستند.

وی درباره اظهارات اخیر علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه بیرانوند بدون اجازه وی به باشگاه پرسپولیس رفت، عنوان کرد: وقتی در کیش بودم منصوریان با من تماس گرفت و گفت مخالف انتقالم به پرسپولیس است و قرار شد روز گذشته با هم درباره این قضیه صحبت کنیم. واقعیت این است که وقتی روز گذشته متوجه شدم مسئولان نقل و انتقالات دو باشگاه نفت و پرسپولیس با یکدیگر برای انتقالم به توافق رسیده‌‌اند و حتی این توافق‌نامه امضا شده بود، اینطور فکر کردم که حتما منصوریان در جریان این قضیه بوده و موافقت خود را با جدایی‌‌ام اعلام کرده است. در رسانه‌ها هم دیدم که مسئولان باشگاه تاکید داشتند نظر نهایی را راجع به این انتقال منصوریان می‌دهد و این مسئله باعث شد بیشتر اطمینان پیدا کنم که سرمربی تیم در جریان این موضوع قرار دارد.

بیرانوند یادآور شد: باور کنید اگر من یک درصد فکر می‌کردم منصوریان در جریان این موضوع قرار ندارد حتما با او تماس گرفته و کسب اجازه می‌کردم. مسلم است که منصوریان باید راضی به این انتقال شود و من دوست ندارم بدون رضایت وی به پرسپولیس بروم. منصوریان مربی من بوده و به او مدیون هستم. برای سرمربی تیمم احترام زیادی قائلم و در این انتقال رضایت وی شرط است. از نظر اخلاقی هم درست نیست که بخواهم بدون اجازه سرمربی تیمم با باشگاه پرسپولیس مذاکره کنم.

وی در واکنش به این موضوع که در شبکه‌های اجتماعی عنوان می‌شود بیرانوند استقلالی است و این موضوع را در صفحه اینستاگرام خود آورده بود، گفت‌: واقعیت این است که در این یکی دو روز اخیر هواداران پرسپولیس حسابی به من لطف داشته‌‌اند و همین دیشب برای من 30 هزار نفر کامنت گذاشتند. واقعا پرسپولیس خیلی طرفدار دارد و همه آنها و حتی طرفداران استقلال هم برای من عزیز و قابل احترامند. خوب می‌دانم بازی در پرسپولیس چقدر سخت است و در اینجا همیشه باید در بهترین شرایط باشی و زندگی‌ات نیز کاملا حرفه‌ای باشد. به این خاطر دوست دارم تجربه جدیدی در زندگی داشته باشم و در پرسپولیس سال‌ها به افتخارات زیادی برسم. شاید خیلی‌ها برای رسیدن به پیراهن تیم ملی به پرسپولیس بیایند اما ملی‌پوش هستم و این افتخار را مدیون باشگاه نفت بوده و خواهم بود.

بیرانوند افزود: همیشه بازی کردن در یکی از تیم‌های پایتخت از اهداف من بوده و حالا شرایط را برای رفتن به پرسپولیس مهیا می‌دانم. ضمن اینکه در خصوص آن جریانی که گفتید باید بگویم پیش از من نفراتی چون احمدرضا عابدزاده، مهدی هاشمی‌نسب ، علی انصاریان و علیرضا نیکبخت واحدی بودند که از پرسپولیس به استقلال یا برعکس تغییر تیم دادند و فکر نمی‌کنم انتقال من به پرسپولیس چندان عجیب باشد. در فوتبال حرفه‌ای تصمیمات باید بر اساس اصول حرفه‌ای باشد و من الان احساس می‌کنم که می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم و به تصمیمی که گرفته‌ام ایمان کامل دارم. پرسپولیس تیم کوچکی نیست و واقعا بیشترین طرفدار را دارد و طبیعی است که هر بازیکنی دوست داشته باشد در این تیم  بازی کند.

دروازه‌بان نفت در خصوص اینکه گفته می‌شود اگر باشگاه پرسپولیس تا شنبه به صورت نقدی پول رضایت نامه وی را به باشگاه نفت ندهد امکان دارد این انتقال منتفی شود، خاطرنشان کرد: خودتان کامل در جریان همه چیز قرار دارید و فکر کنم این موضوع خیلی روشن است. به هر حال مسئولان باشگاه پرسپولیس باید شرایط را برای این انتقال فراهم کنند. من هم با توجه به احترام زیادی که برای آقایان قنبرزاده و منصوریان قائل هستم بدون رضایت آنها نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. آنها همیشه به من لطف داشته‌اند و خود را مدیون‌شان می‌دانم و امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد با رضایت همه باشد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز