تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

ماجرای فساد در فوتبال و سفر پنهانی نماینده OCA و AFC به ایران

نماینده شورای المپیک آسیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا سفری پنهانی به کشورمان داشته است تا درباره مسائل مربوط به فساد در فوتبال جلساتی برگزار کند.
کد خبر: ۹۰۱۰
سفر پنهانی نماینده OCA و AFC به ایران درباره ماجرای فساد در فوتبالاخبار معاصر: چندی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از افراد متهم در پرونده فساد در فوتبال ایران در سفری که به کشورهای شرق آسیا داشته، خواستار دخالت نهادهای بین‌المللی مانند شورای المپیک آسیا (OCA) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در این ماجرا شده است. گفته شده بود که هدف وی از این کار، ایجاد فشار بر نهادهای داخلی‌ای بوده که این پرونده‌ها را بررسی می‌کنند. 

در همین راستا نماینده این نهادهای بین‌المللی از سوی شورای المپیک آسیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با مأموریت بررسی شرایط و ایجاد هماهنگی برای اقدامات احتمالی در آینده وارد کشورمان شده و با برخی مقامات و اشخاص ملاقات داشته است. 

بررسی نهادهای نظارتی نشان می‌دهد که فساد در فوتبال ایران دارای ابعاد بین‌المللی بوده و این موضوع نگرانی نهادهای خارج از کشور را در پی داشته و به همین دلیل یکی از افراد صاحب نفوذ به کشورمان سفر و در این باره جلساتی برگزار کرده است.

این اتفاقات و تلاش‌ها برای کشاندن پای مراجع بین المللی نشان می‌دهد که فساد در فوتبال ایران دارای ابعادی گسترده‌ بوده است اما عده‌ای در تلاش برای پاک کردن صورت مسئله هستند.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز