تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

حرکت غیرورزشی دروازه‌بان اسپانیول روی مسی که از چشم داور پنهان ماند + عکس

در جریان دربی کاتالونیا در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، دروازه‌بان اسپانیول حرکتی غیرورزشی روی ستاره آرژانتینی میزبان انجام داد که از چشم داور دور ماند.
کد خبر: ۹۰۳۹
اخبار معاصر: بازی شب گذشته تیم‌های فوتبال اسپانیول و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ، یک بازی پربرخورد و پرتنش از آب درآمد که نتیجه آن، اخطار گرفتن هشت بازیکن اسپانیول و 9 نفره شدن این تیم در فاصله دقایق 72 تا 76 بود. پائو ساباتا لوپس، دروازه‌بان اسپانیول اما یکی از بازیکنانی بود که با وجود انجام یک حرکت غیرورزشی و خطای آشکار روی مسی، از مجازات داور گریخت.

حرکت غیرورزشی دروازه‌بان اسپانیول روی مسی که از چشم داور پنهان ماند

او که در طول بازی یک بار هم با لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا درگیری پیدا کرد، در حالی که بازی در هنوز در جریان بود پای خود را به عمد روی قوزک پای لیونل مسی که جلوی دروازه اسپانیول افتاده بود، گذاشت.

دروازه‌بان اسپانیول یکی از بازیکنان دربی شب گذشته کاتالونیا بود که در متشنج شدن بازی نقش بسزایی داشت، به‌خصوص پس از آنکه لوئیز سوارز، شادی پس از گل ضربه ایستگاهی لیونل مسی (گل دوم بارسا) را درست پیش چشمان او انجام داد.

حرکت غیرورزشی دروازه‌بان اسپانیول روی مسی که از چشم داور پنهان ماند

    حرکت غیرورزشی دروازه‌بان اسپانیول روی مسی که از چشم داور پنهان ماند

بارسلونا با وجود بازی فیزیکی و دفاعی اسپانیول توانست همشهری خود را در نیوکمپ با نتیجه قاطع 4 بر یک شکست دهد و نیمی از راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی را طی کند.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز