تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
با ارائه تحلیل انتخاباتی و نقد عملکرد معاون رئیس‌جمهور

جدیدترین شماره «یالثارات» پس از لغو امتیاز منتشر شد + عکس

جدیدترین شماره هفته‌نامه «یالثارات‌» ارگان رسمی «انصار حزب‌الله»، دو روز پس از لغو امتیاز از سوی هیئت‌ نظارت بر مطبوعات منتشر شد و روی پیشخوان دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۵۰
اخبار معاصر : پروانه هفته‌نامه «یالثارات الحسین» ارگان رسمی «انصار حزب‌الله»، در جلسه مورخ 94/10/14 هیئت نظارت بر مطبوعات که با حضور اکثریت اعضای هیئت برگزار شد و بیشتر به مباحث نظارتی اختصاص یافت، با توجه به تبصره (٢) ماده (٦) قانون مطبوعات و به‌دلیل توهین به معاون امور زنان رئیس جمهور لغو شد.

در عین حال «انصار حزب‌الله» از انتشار جدیدترین شماره این هفته‌نامه در روز گذشته (چهارشنبه 16 دی) و عرضه آن در کیوسک‌های مطبوعاتی خبر داد و اعلام کرد: شماره 827 نشریه «یالثارات»، حاوی گزارش‌هایی انتقادی از فیلترینگ و سیاست‌های دولت یازدهم در فضای مجازی و یک گزارش از شکل زباله‌گردی و مافیای شبکه‌ای دخیل در آن است.


جدیدترین شماره «یالثارات» پس از لغو امتیاز منتشر شد + عکس

«برگ‌هایی سیاه از کارنامه مولاوردی (معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری) و توضیحات عبدالحمید محتشم (دبیرکل انصار حزب‌الله) درباره بددهانی مولاوردی» عناوین دیگر مطالبی است که در صفحه 5 «یالثارات» پس از لغو امتیاز منتشر شده است.

«انصار حزب‌الله» در تازه‌ترین شماره ارگان رسمی خود، به نقد برجام و ارائه تحلیل‌هایی برای ترکیب آینده مجلس پرداخته و گزارشی نیز درباره زندگی و مبارزات شیخ شهید نمر باقر النمر روحانی مبارز شیعه و نحوه موضع‌گیری دولت در قبال رژیم سعودی که از نظر این تشکل انفعالی است، منتشر کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز