تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

فرمانده پلیس یگان ویژه تهران تغییر کرد

طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ "مطهری زاده" به عنوان فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ معرفی و از زحمات سردار " عرب سرخی" تقدیر شد.
کد خبر: ۹۱۰۱
فرمانده پلیس یگان ویژه تهران تغییر کرد
اخبار معاصر: طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ "مطهری زاده" به عنوان فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ معرفی و از زحمات سردار " عرب سرخی" تقدیر شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سردار کریمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، با اشاره به فعالیت های مطلوب و مثمر ثمر یگان ویژه گفت : در این یگان، شاهد نگرش های جدیدی هستیم که برگرفته از دیدگاه خوب سردار "کرمی" فرمانده مقتدر این نیرو در به کارگیری ظرفیت ها و پتانسیل های جدید است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود : یگان ویژه دارای نیروهای متعهد و ولایت مدار است به گونه ای که هرجا یگان ویژه وارد کارزار شده، هیچ گونه دغدغه ای نداشته ایم و همیشه شاهد تعامل خوب این دو فرماندهی، بوده ایم.

ورود امکانات سخت افزاری نوین به یگان ویژه تهران بزرگ

سردار " حسن کرمی" نیز در ادامه این مراسم گفت: یگان ویژه تهران بزرگ از نیروهای ولایی برخوردار بوده و همیشه در ماموریت ها،خوش درخشیده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود : سردار " عرب سرخی" از پیشینه و سوابق خدمتی بسیار خوبی برخوردار است و در سمت فرمانده یگان تهران بزرگ، در بعد عملیاتی و فرهنگی به حق خوب عمل کرده است.

وی ادامه داد: سرهنگ «سعید مطهری زاده» سال ها در حوزه عملیاتی و آموزشی در پایتخت،عهده دار مسئولیت و منشاء تحول بوده است، گزینه پیشنهادی ما برای مسئولیت فرماندهی یگان تهران بزرگ بود که به موافقت فرمانده ناجا، منتج شد.

سردار کرمی گفت: امیدوارم در آینده نزدیک با درایت و مدیریت سرهنگ "مطهری زاده" شاهد تحولات سازنده در این یگان باشیم . برای موفقیت روزافزون این یگان،امکانات سخت افزاری جدیدی را در اختیار یگان ویژه تهران بزرگ قرار خواهیم داد.

گفتنی است مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، صبح امروز با حضور "سردار حسن کرمی" فرمانده یگان های ویژه ناجا و "سردار کریمی" جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و جمعی از معاونان و روسای یگان های ویژه در مهدیه امام خمینی(ره) این یگان برگزار شد.

حکم انتصاب سرهنگ "مطهری زاده" توسط رئیس بازرسی یگان های ویژه ناجا قرائت و از زحمات سردار "حسن عرب سرخی" تقدیر شد.


انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز