تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
دادستان کرمان خبرداد:

آزادی 4 گروگان‌ و هلاکت یکی از اشرار

سالاری از انهدام باند اشرار مسلح درجنوب استان کرمان خبرداد و گفت: 4 نفر ازگروگان ها که در اسارت اشرار بسر می‌بردند، آزاد شدند.
کد خبر: ۹۱۰۸
آزادی 4 گروگان‌ و هلاکت یکی از اشراراخبار معاصر: سالاری از انهدام باند اشرار مسلح درجنوب استان کرمان خبرداد و گفت: 4 نفر ازگروگان ها که در اسارت اشرار بسر می‌بردند، آزاد شدند.

«دادخدا سالاری» در این باره اظهار کرد: اعضای این باند به گروگان‌گیری، اخاذی، تیراندازی غیرمجاز، خرید و فروش مواد مخدر، حمل سلاح غیرمجاز، ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان و به هم زدن نظم و امنیت عمومی و سرقت‌های متعدد مسلحانه اقدام می‌کردند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفا و نگهداری 4 نفر که با انگیزه اخاذی توسط یک باند اشرار مسلح به گروگان گرفته شده بودند در ارتفاعات صعب‌العبور فی مابین استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه که چندین ساعت به‌ طول انجامید یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسیده و تعداد چهار نفر از گروگان‌ها که دو نفر اهل و ساکن استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد و دو نفر دیگر نیز اهل شهرستان ریگان بودند و چندین ماه در گروگان و اسارت اشرار به‌سر می‌بردند از اسارت اشرار مسلح آزاد شدند.

دادستان کرمان همچنین گفت: در پاکسازی منطقه تعداد یک قبضه اسلحه کلاش به‌همراه مهمات، چهار دستگاه موتورسیکلت و امکانات تدارکاتی از باند کشف و ضبط شد.

وی گفت: بر اساس اظهارات گروگان‌ها، اشرار مسلح با آنها برخورد نامناسبی داشته و با اعمالی نظیر تهدید و ارعاب با سلاح، بستن دست و پای گروگان‌ها با زنجیر، جابه‌جا کردن گروگان‌ها در شب‌ها و نگهداری آنها در ارتفاعات صعب‌العبور، ضرب و شتم با قنداق اسلحه، تیراندازی در کنار دست و پای گروگان‌ها و فحاشی و ناسزا با آنها برخورد می‌کردند.

سالاری افزود: آنها طی تماس با خانواده‌های گروگان‌ها تقاضای مبلغ متنوعی وجه نقد در ازای آزادسازی آنان کرده‌ بودند که بدون پرداخت وجهی، گروگان‌ها سالم به کانون گرم خانواده‌هایشان برگشتند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز