تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

فرار 2 تن از محکومین دادگاه انقلاب از کشور

مهدی موسوی و فاطمه اختصاری، شاعران اصلی جریان شعر مبتذل سرا موسوم به پست مدرن و از همکاران داخلی شاهین نجفی مرتد از کشور فرار کردند.
کد خبر: ۹۱۶۲

اخبار معاصر: مهدی موسوی و فاطمه اختصاری، شاعران اصلی جریان شعر مبتذل سرا موسوم به پست مدرن و از همکاران داخلی شاهین نجفی مرتد از کشور فرار کردند.

 

مهدی موسوی و فاطمه اختصاری از محکومین دادگاه انقلاب از کشور گریختند

مهدی موسوی و فاطمه اختصاری، شاعران اصلی جریان شعر مبتذل سرا موسوم به پست مدرن از کشور فرار کردند.

شعبه‌ 28 «دادگاه انقلاب اسلامی» در مهر 94 فاطمه اختصاری، مهدی موسوی و کیوان کریمی را به ترتیب به 11 سال و نیم زندان و 99 ضربه شلاق، 9 سال زندان و 99 ضربه شلاق و 6 سال زندان و 223 ضربه شلاق محکوم کرد.

مهدی موسوی و فاطمه اختصاری از محکومین دادگاه انقلاب از کشور گریختند

اختصاری و موسوی که از جمله شاعران اصلی همکار با شاهین نجفی، خواننده مرتد بودند چندی پیش به دلیل اتهامات ضدامنیتی و مسائل اخلاقی بازداشت و محاکمه شده بودند ولی تا صدور حکم نهایی دادگاه به قید وثیقه آزاد بودند اما در مدت آزادی موقت خود با کسب پناهندگی کشور سوئد از طریق کردستان عراق از ایران فرار کردند.

اعطای مجوز انتشار به کتاب های این دو که با موارد عدیده ضداخلاقی نظیر ترویج روابط نامشروع، خودکشی، مصرف مشروبات الکلی و ... همراه است همواره از جمله محورهای انتقاد رسانه ها به معاونت فرهنگی وزارت ارشاد بوده است حتی توزیع آثار این شاعردر نمایشگاه کتاب موجب انتقادهای فراوان شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز