تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۱۰.۹۹°

۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

داعش در یک ماه 91 نفر را اعدام کرد

تروریست‌های داعش دست‌کم 91 نفر را، که بسیاری از آ‌ن‌ها غیرنظامی بودند، طی یک ماه در سوریه اعدام کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۸
اخبار معاصر: گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه یک‌شنبه (8 شهریور) گزارش داد که گروه تروریستی داعش از 7 مرداد تا 7 شهریور 91 نفر را اعدام کرده است.

بر اساس این گزارش، 32 تن از کسانی که در مناطق تحت کنترل داعش در سوریه اعدام شدند غیرنظامی و بقیه از اعضای گروه‌های مخالف سوریه، نیروهای دولتی این کشور و اعضای خود داعش بودند.

داعش کسانی را که در استان‌‌های‎ حمای مرکزی، حمص، شرق استان دیر الزور و استان حسکه علیه آن‌ها مبارزه کرده و یا متهم به ارتکاب «جرایم» دیگر بوده‌اند، اعدام کرده‌ است.

بر اساس آماری که گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه منتشر کرده است از سال گذشته تا به حال داعش در مجموع سه هزار و 156 نفر که حدود 2 هزار نفر از آن‌ها غیرنظامی بوده‌اند را اعدام کرده است.

تروریست‌های تکفیری داعش که در عراق، لیبی و افغانستان نیز حضور دارند مرتکب جنایات هولناکی از جمله سربریدن و به صلیب کشیدن همه اقلیت‌های قومی و مذهبی می‌‎شوند.  

همچنین این گروه تروریستی از پارسال فیلم‌های هولناکی از این صحنه‌های اعدام منتشر کرده است.

سوریه از مارس 2011 درگیر جنگی است که برخی از کشورهای خارجی از آن حمایت می‌کند. تا با حال بیش از 240 هزار نفر در این جنگ کشته شده‌اند.

سازمان ملل می‌گوید بیش از هفت میلیون و 200 هزار نفر در داخل سوریه آواره و بیش از چهار میلیون نفر هم به کشورهای لبنان و اردن پناهنده شده‌اند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز