تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به موضوع جلسات سفرای خارجی با برخی افراد و گرو‌ه‌ها

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به موضوع جلسات سفرای خارجی با افراد و گروه‌ها در آستانه انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۵

اخبار معاصر : محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون اصل 90 مجلس به موضوع فعالیت و دخالت سفارت‌خانه‌های برخی کشورها ورود کرده است چراکه اخباری وجود داشت مبنی بر اینکه برخی از سفارت‌خانه‌ها یا سفرا خارج از سفارت‌خانه با برخی افراد، گروه‌های مختلف و مراکز وابسته به بخش تقریباً خصوصی جلسه دارند و صحبت می‌کنند.

وی بر همین اساس تصریح کرد: این موضوع برای ما محل سؤال و ابهام است چراکه با توجه به نزدیکی انتخابات، تداعی کننده دخالت‌ سفارت‌های خارجی در امور داخلی کشورمان است لذا برای جلوگیری از این شائبه باید این اقدامات رصد شود و وزارت امور خارجه و دستگاه‌های امنیتی اجازه ندهند این اتفاقات رخ دهد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: نباید اجازه داد تحت تأثیر خواست و اراده خارجی‌ها اتفاقاتی بیفتد گرچه هیچ‌وقت چنین چیزهایی نبوده اما به هیچ وجه زیبنده نیست که افراد و اشخاص مختلف بخواهند به‌نوعی در این حوزه‌ها  پشتوانه‌ای برای خود جذب کنند.

پورمختار در پایان از ارسال این گزارش به قوه قضاییه پس از اتمام بررسی‌های کمیسیون اصل 90 خبر داد.

انتهای پیام/*

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز