تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

اعمال افزایش حقوق کارکنان دولت در صورت تصویب بودجه 95 تا پایان سال

سخنگوی دولت گفت: خروج پتروشیمی‌ها از بورس مصوبه دولت نیست.
کد خبر: ۹۵۰۶
اخبار معاصر : محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: روز گذشته جلسه‌ای با اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اعضای کمیسیون تلفیق مجلس در این مورد با دولت هم نظر است که منافع ملی ایجاب می‌کند بودجه سال 95 قبل از پایان سال تصویب کنیم،لذا کارهای مختلفی در این مورد انجام شد.

سخنگوی دولت افزود: امیدواریم بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه و برگزاری انتخابات مجلس بتوانیم از 10 تا 11 اسفند کار تصویب بودجه درکمیسیون تلفیق را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما در بودجه سال 95 همه پرداخت‌هایی که قرار است تا پایان فروردین انجام شود، از جمله افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان را پیش بینی کرده‌ایم، بنابراین در صورتی که بودجه 95 تا پایان سال تصویب شود می‌توانیم این افزایش حقوق را اعمال کنیم، کما اینکه اگر بودجه 95 تا پایان هفته سوم نیز تصویب شود این موضوع باز هم اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار کرد: برای کشور خوب نیست که در شرایط پساتحریم فعالان بخش دولتی منتظر بماند تا علائم لازم برای اقتصاد کشور را در نخستین سال برنامه ششم در بودجه 95 ببینند و ما بگوییم که می‌خواهیم کشور را فعلا متوقف کنیم تا بودجه به تصویب برسد.

نوبخت تاکید کرد: امیدواریم همانطور که مجلس با دولت همراهی داشته است در این مورد هم سعی کند تا بودجه سال 95 قبل از سال نو در مجلس تصویب شود. 

وی در پاسخ به سوالی درباره خروج پتروشیمی‌ها از بورس، گفت: این جزو مصوبات دولت نیست و اوایل اسفند جلسه‌ای در مورد احکام و مبانی برنامه ششم توسعه ترتیب خواهم داد.


انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز