تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

از حضور فرمانده نیروی قدس سپاه تا تحقیر تفنگداران آمریکایی‌ در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۵۱۰

اخبار معاصر : مردم ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی‌و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

گزارش خبرنگاران اعزامی در سراسر شهرهای ایران حاکی از آن است که علی‌رغم سردی هوا مردم از دقایق آغازین صبح با حضور در خیابان‌ها برای سی‌و هفتمین سال متوالی، ایستادگی خود بر اصول و ارزش‌های انقلابی را به رخ جهانیان کشیدند.

*راهپیمایان تهرانی به یاری مستضعفان شتافتند

راهپیمایان تهرانی در مسیرهای 10 گانه کمک‌های نقدی خود را به مستمندان اهداء می‌کنند. این کمک‌ها برای پوشاک شب عید مستضعفان اختصاص می‌یابد.

*حضور سردار قاسم سلیمانی در میان راهپیمایان تهرانی

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه دقایق اولیه صبح امروز در میان راهپیمایان تهرانی حضور یافت.

* تصاویر شهدای مدافع حرم زینت‌بخش در خیابان‌های تهران

عده‌ای از جوانان تهرانی با نقاشی کردن تصویر شهدای مدافع حرم در راهپیمایی امروز یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

*کنایه تهرانی‌ها به شیطان بزرگ/ تفنگداران متجاوز آمریکایی به راهپیمایی 22 بهمن آمدند

در حاشیه راهپیمایی  امروز و در حوالی میدان انقلاب برخی جوانان تهرانی با پوشیدن لباس‌های تفنگداران آمریکایی و نشستن بر کف یک قایق، صحنه دستگیری متجاوزان آمریکایی را بازسازی کردند.

جوانان تهرانی این اقدام خود را نوعی کنایه به آمریکایی‌ها توصیف کردند و تاکید کردند که هیچ گاه تجاوز به خاک کشورشان را نخواهند پذیرفت.

دی ماه سال جاری نیروی دریایی سپاه 2 فروند قایق نظامی آمریکایی با 10 سرنشین آن را در آبهای ایران و در حوالی جزیره فارسی توقیف کرد.

*پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس زیر پای راهپیمایان تهرانی

راهپیمایان تهرانی که از ساعات اولیه صبح امروز در مسیرهای تعیین شده یوم‌الله 22 بهمن شرکت کردند با پیاده روی بر روی پرچم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس انزجار و بی‌اعتمادی خود را از سیاست‌ها و اقدامات سلطه‌جویانه و ددمنشانه این کشورها نشان دادند.

*برپایی غرفه «ممانعت از جنگ با خدا» در راهپیمایی 22 بهمن

غرفه «ممانعت از جنگ با خدا» در راهپیمایی 22 بهمن برپا شده است.

شهروندان تهرانی در حالی که تصاویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در دست دارند در حال حرکت به سمت میدان آزادی هستند.

در مسیر راهپیمایی حدفاصل خیابان‌های وصال و قدس غرفه‌ای با عنوان ممانعت از جنگ با خدا برپا شده است.

گردانندگان این غرفه ضمن انتقاد از رویه موجود در سیستم بانکی، بانک‌ها را عامل اصلی ترویج ربا در کشور توصیف می‌کنند و خواستار تغییر رویه سیستم بانکی کشور شدند.

همچنین در کنار این غرفه طوماری به امضای مردم می‌رسد که در آن ضمن تشریح نظر علما پیرامون ربا خواستار این شدند که سیستم بانکی کشور روش‌های ربوی را از رباخواری پاک شود.

*حضور برخی داوطلبان مجلس خبرگان با تبلیغات انتخاباتی در راهپیمایی 22 بهمن

تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز آغاز شده که در همین زمینه برخی داوطلبان از فرصت راهپیمایی برای طرح دیدگاه‌هایشان بهره می‌برند.

برپایه این خبر تبلیغات انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز پنجشنبه آغاز شده که به همین دلیل تبلیغات برخی داوطلبان در مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی به چشم می‌خورد.

در این بین برخی راهپیمایان نیز در محل تبلیغات داوطلبان مجلس خبرگان حضور یافته و سوالاتی پیرامون کارنامه و عملکرد داوطلب انتخابات از متولیان ستاد انتخاباتی داوطلب مذکور مطرح می‌کنند.

*شعار «مرگ بر آل سعود» در خیابان‌های تهران طنین انداز شد

مردم انقلابی تهران با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود، جنایت‌های حکومت فاسد سعودی را محکوم کردند.

«مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آمریکا» از جمله شعارهایی است که مردم انقلابی تهران در بیزاری جستن از جنایت‌های حکومت فاسد سعودی و حمایت آمریکا از این رژیم سر دادند.

شهادت شیخ نمر و کشته شدن حجاج در حادثه منا و کشتن شیعیان بخشی از جنایت‌های حکومت آل سعود در ماههای اخیر است.

*تبلیغات غیرقانونی برخی کاندیداها و گرو‌ه‌های سیاسی مجلس در راهپیمایی 22 بهمن

برخی کاندیداها و گروههای سیاسی مجلس اقدام به نصب پوسترهای تبلیغاتی خود در راهپیمایی 22 بهمن کرده اند.

درحالیکه هنوز چند روزی تا آغاز رسمی و قانونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده، برخی افراد و کاندیداها اقدام به شروع تبلیغات کرده اند.

پوسترهای تبلیغاتی این افراد و گروهها در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن تهران نصب شده است.

*نمایشگاهی از تفسیر سوره اسراء برای تحلیل دلایل کمک ایران به محور مقاومت

چند تن از شهروندان تهرانی در خیابان آزادی بخش‌هایی از تفسیر سوره اسراء را ارائه کرده‌اند و از طریق آن دلایل کمک ایران به محور مقاومت را تحلیل کردند.

همچنین بر این اساس شهروندان تهرانی چالش‌های استکبار و صهیونیسم و قدرت انقلاب اسلامی را بررسی و تحلیل کردند.

در حاشیه راهپیمایی امروز مردم تهران خانه شهریاران جوان منطقه 16 با پخش کردن بنر بزرگی بر روی زمین از جوانان تهرانی خواست تا جملاتی را در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی یادداشت کنند که جوانان ایرانی جملاتی مانند «لبیک یا خامنه‌ای» و «مرگ بر آمریکا» را در این بنر حک کردند.

*راهپیمایان تهرانی به جنگ داعش رفتند

راهپیمایان تهرانی با پوشیدن کفن به جنگ داعش رفتند.

راهپیمایان تهرانی دست‌نوشته‌هایی مربوط به انتخابات در دست داشته و از حضور گسترده خود در عرصه انتخابات سخن می‌گویند.

در حاشیه این راهپیمایی جمعی از هموطنان‌مان که از حوالی خیابان توحید به جمع راهپیمایان پیوستند ضمن پوشیدن کفن تأکید کردند حاضرند برای جنگ با داعش به سوریه و عراق اعزام شوند.

راهپیمایان تهرانی همچنین با سر دادن شعار «مرگ بر داعش» تأکید کردند که تمام جهان اسلام دشمن داعش است.

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز