تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۴.۹۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°

۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

اتحاد تشیع آمریکایی با وهابیت عربستان در مواجهه با ایران +فیلم

آری، به راستی مبارزه با ایران، جبهه مشترکی است که تشیع آمریکایی و وهابیت عربستانی دوشادوش یکدیگر و با کنارگذاشتن همه اختلافات، به نبرد با ایران می پردازند.
کد خبر: ۹۶۲۱
اخبار معاصر : پس از شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و استقلال طلبی مردم و مسئولین ایران، منافع کشورهای سلطه گری مانند آمریکا و انگلیس در خطر جدی قرار گرفت، از این روی به مقابله با نظام مردمی ایران برخواستند.

 

غیر از اقدامات سیاسی و اقتصادی فراوانی که این کشورها در حق مردم ایران روا داشته اند، از فعالیت های فرهنگی غافل نبوده و با تاسیس انجمن ها و اندیشکده های گوناگونی، راه های نفوذ در قلب ایران را واکاوی نمودند.

 

یکی از ابزارهایی که به خیال خام دشمنان تاثیر زیادی دارد، استفاده از کانال های ماهواره ای است که به همین منظور با تاسیس و حمایت از شبکه های ماهواره ای مخالف نظام، تلاش در جهت غربی نمودن فرهنگ و پیاده کردن خواسته های خود بر مردم ایران نموده اند.

 

این تلاش بیگانگان منحصر در افراد به ظاهر متمایل به غرب نبوده، بلکه با وجود فراگیری بافت مذهبی در سراسر ایران اسلامی، تاثیرگذاری بر افراد مذهبی و دیندار نیز از پروژه های اصلی دشمنان ملت بوده است. بر همین اساس شبکه های به ظاهر دینی و مذهبی را برای طیف های مختلف ایرانیان تاسیس و حمایت نمودند تا بتوانند با زبان ها و دین ها و دیدگاه های گوناگونی اهداف خود را پیاده کنند.

 

از این موارد می توان به شبکه های شیعی و وهابی اشاره کرد که در راستای جلب نظر شیعیان و اهل سنت ایران پایه گذاری شده اند و با حمایت های بی دریغ غرب، هزاران ساعت برنامه های نفرت پراکن و تفرقه انداز را بر روی آنتن خود می برند که نه تنها هیچ کمکی به ازدیاد شیعیان یا اهل سنت نکرده، بلکه باعث ایجاد تنفر و بدبینی میان این قشر مسلمان شده است.

 

نمی توان با استناد به نزاع ها و برگذاری مناظره های دینی که میان این شبکه ها اجرا می شود از اهداف پشت پرده آنها چشم پوشی کرد. مهمترین هدف تاسیس این شبکه ها مبارزه دینی با نظام جمهوری اسلامی ایران است و تنها تا زمانی که در این مسیر گام بر می دارند، آنتن در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

آری، به راستی مبارزه با ایران، جبهه مشترکی است که تشیع آمریکایی و وهابیت عربستانی دوشادوش یکدیگر و با کنارگذاشتن همه اختلافات، به نبرد با ایران می پردازند.

 

در این فیلم که تنها مشتی از خروار است، شاهد هستید که شبکه های وهابی و شیعی منحرف، سخنانی مشابه هم و در راستای تخریب ایران بر زبان جاری می سازند. این سخنان که حتی با توهین به مردم ایران آمیخته گشته، تکرار ادعاهای کشورهای غربی علیه ایران است.

 

جای این سوال باقی است که چگونه این تفاهم در تحلیل مسائل سیاسی، میان دو تفکر که به ظاهر دشمن هزارساله یکدیگر هستند، شکل گرفته است؟ آیا این نشان از خط دهی به آنها از سوی مرکز دیگری نیست؟ چرا در هیچیک از مسائل دینی، این شبکه ها به چنین تفاهمی دست پیدا نمی کنند و روز به روز بر عمق اختلافات آنها افزوده می شود؟

 

با توجه به این نقشه شوم، بر هر مسلمان لازم است که با آگاهی از این موارد، از افتادن در دام این حیله ها دوری کنند و نقش کشورهای سلطه گر مانند آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و عربستان را نادیده نگرفته و با اقدامات به جای خود، بهترین پاسخ را به این فتنه افکنی ها بدهند.

 

بایسته است مسئولان گرانقدر نظام نیز با افشاکردن چهره واقعی دشمنان، از نفوذ افکار پوسیده بیگانگان به هر شکلی جلوگیری کرده و سررشته رویای تاثیرگذاری آنان بر مردم ایران را پاره نمایند.



انتهای پیام
منبع: جام نیوز
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز