تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

هرکس جمهوری اسلامی را دوست دارد در انتخابات شرکت کند

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: ما دشمنانی داریم و چشم طمع دوخته‌اند، بایستی این انتخاب ما جوری باشد که دشمن را مأیوس کند لذا دقت کنند.
کد خبر: ۹۶۶۳
اخبار معاصر : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در اولین دقایق آغاز اخذ رأی، با حضور در پای صندوق‌ رأی، رأی خودشان را به صندوق انداختند.

ایشان پس از انداختن رأی به صندوق طی سخنانی فرمودند: در معارف اسلامی و دستورات اسلامی پیشروی و سرعت در عمل در کار خیر توصیه شده است؛ فاستبقوا الخیرات یعنی همیشه در کار خیر پیشرو باشید.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما خواستیم که در این کار خیر و بزرگ، مسئله انتخابات که هم وظیفه ما است و هم حق ما است، در اولین ساعات ممکن، شرکت کنیم. انتخابات همیشه حائز اهمیت است، در بعضی از مقاطع اهمیت بیشتری دارد و توصیه من به مردم عزیز این است که اولاً همان‌طور که قبلاً عرض کردیم همه شرکت کنند هر کسی که ایران را دوست دارد هر کسی که جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کسی که شکوه و عزت و عظمت ملی را دوست دارد در انتخابات شرکت کند.

امام خامنه‌ای اضافه کردند: ثانیاً توصیه می‌کنم به همه مردم عزیزمان توصیه می‌کنم که سعی کنند استباق کنند یعنی سرعت به خرج دهند در انجام این وظیفه و احقاق این حق؛ این کار یعنی این سرعت گرفتن در اینجا شتاب آلودگی نیست، شتاب‌زدگی نیست، این پیشروی در کار خیر است و نگذارند برای ساعات آخر؛ ممکن است خدای نکرده حادثه‌ای برای انسان پیش بیاید چون انسان از یک ساعت بعد که خبر ندارد، حالا که سالم هستیم، همین حالا بیاییم وارد شده و کارمان را انجام دهیم.

ایشان تصریح کردند: بعضی‌ها می‌گذارند آخر کار، یک وقت مانعی پیش می‌آید، چرا انسان این مانع را در نظر نگیرد؟

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه، "واقعاً مردم قصد و نیت خیر و خدایی کنند و به‌قصد ایجاد ایجاد اعتبار فزاینده برای کشور و استقلال کامل کشور در این کار بزرگ شرکت کنند که نتیجه هم همین است"، خاطرنشان کردند: مردم به عزت ملی و استقلال ملی پاسخ بدهند یعنی این یک پاسخ به این نیاز بزرگ است. ما دشمنانی داریم و چشم طمع دوخته‌اند، بایستی این انتخاب ما جوری باشد که دشمن را مأیوس کند، ناامید کند، لذا دقت کنند با بصیرت و با چشم باز رأی بدهند و ان‌شاءالله خدا هم اجر می‌دهد.

امام خامنه‌ای در بخش پایانی سخنانشان تأکید کردند: این از جمله حسناتی است که علاوه بر اجر کوتاه‌مدت و بلندمدت، اجر اخروی هم دارد؛ ان‌شاءالله ملت ایران در این انتخابات هم همچون انتخابات‌های گذشته شرکت کنند.

انتهای پیام/*

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز