تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

تهدیدهای پوچ مقام اماراتی: ایرانی‌ها را از امارات اخراج می‌کنیم/ ایران برای ما خیری ندارد!

یکی از نزدیکان ولیعهد ابوظبی در اظهاراتی عجیب خواستار اخراج ایرانی‌ها از امارات و تحریم کالاهای ایرانی شد.
کد خبر: ۹۷۲۰
اخبار معاصر : به نقل از پایگاه خبری "وطن"، "ضاحی خلفان،" معاون رئیس پلیس دبی و یکی از نزدیکان ولیعهد ابوظبی، در حساب توییتر خود در ادعایی مضحک، حزب الله لبنان را "حزب لات" (یکی ار بت‌های زمان جاهلیت) خواند و با تروریست دانستن این جنبش و ایران نوشت: "ایران و حزب لات بارها در امور داخلی کشورهای عربی منطقه  مداخله کرده اند و ما در برابر آنها بیکار نخواهیم نشست."

وی افزود: "هر کس که امنیت یک کشور خلیجی را تهدید کند، کل کشورهای عضو شورای همکاری را تهدید کرده است."

معاون رئیس پلیس دبی در ادامه ادعا‌های پوشالین خود نوشت: "ایران فراموش کرده است که ما فرزندان خلیج عربی هستیم و پیش از این نیز ایران را در عراق شکست دادیم و آنها را از این کشور بیرون راندیم. ما باید درس جدیدی به ایران بدهیم."

وی در ادامه با تکرار ادعاهای واهی خود نوشت: "ما دیگر نباید اجازه دهیم ایرانی ها در کشورهای خلیج عربی مرکز تجاری احداث کنند. به خدا قسم آنها اجازه نمی دهند ما یک غرفه داشته باشیم. " خلفان اضافه کرد: "تمام ایرانی ها باید ظرف مدت 3 سال خاک امارات را ترک کنند و ویزای تجاری آنها نیز نباید تمدید شود. در زمانی که فرزندان ما نیاز به احداث مراکز تجاری دارند چرا ایرانی ها باید این کار را انجام دهند؟"

خلفان با این وصف که ایران هیچ خیری برای کشورهای خلیج فارس ندارد ادعا کرد: "ما بیش از حد به ایرانی ها احترام گذاشته ایم در حالیکه آنها هیچ خیری برای ما ندارند."

 وی همچنین با مورد خطاب قرار دادن مردم کشورهای حوزه خلیج فارس، آنها را به تحریم کالاهای ایرانی فراخواند و نوشت: "ای انسان های شریفی که در کشورهای خلیج  عربی زندگی می کنید! ما باید کالاهای ایرانی را تحریم کنیم. این اقدام از اهمیت زیادی برخوردار است و برگ برنده ما محسوب می شود. بیایید از این برگ برنده برای متوقف کردن ایران استفاده کنیم."

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز