تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

گریم رابین هودی برای مفسد اقتصادی در زندان!

انسان هرچه پیرتر می‌شود به مال حریص‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۷۵۳
اخبار معاصر : آقای هاشمی در مصاحبه با روزنامه آرمان و درباره فساد اقتصادی گفته است: فسادهای زیاد و اختلاس‌های میلیاردی را کسانی می‌کنند که زیادتر از دیگران دارند. متأسفانه حرص انسان تمام شدنی نیست. معروف است که می‌گویند، آدم هر چه پیرتر می‌شود دلبستگی‌هایش به مال دنیا بیشتر می‌شود. باید همه ما مواظب باشیم.

 

وی درباره وضعیت مهدی هاشمی در زندان گفته است: مثل همه زندانی‌ها دارد تحمل می‌کند. البته فرصتی پیدا کرده که بتواند عقب‌افتادگی‌های تحصیلی‌اش را جبران کند. در آکسفورد که درس می‌خواند، به تز دکترا رسیده بود که وقتی به ایران آمد، ماند. مثل همه زندانی‌های شاداب، خود را با ورزش و مطالعه سرگرم کرده است. یک مسئولیت هم برای خود در زندان تعریف کرده است. چون خیلی از زندانی‌های کشور افراد نیازمند و مستأصل هستند، مخصوصاً در بندی که او هست، از این افراد هم هستند. با آنها صحبت و مسائل آنها را در راستای کمک به مشکلات به ما می‌گوید و ما پیگیری می‌کنیم.
یادآور می‌شود مهدی هاشمی یکی از متهمان اصلی پرونده استات اویل است که در آن بالغ بر 50 میلیون دلار رشوه جابه‌جا شد. او همچنین متهم به پولشویی در دانشگاه آزاد و شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت بود.


هاشمی رفسنجانی در پاسخ این سؤال که عید به کجا می‌روید؟ می‌گوید: مثل همه مردم ایران، اوایل عید، سفره نوروزی در منزل داریم. بعد دید و بازدیدهای فامیل داریم و سپس به یکی از مناطق ایران سفر می‌کنم. در سال‌های اخیر به جزیره کیش، بم و گاهی شمال رفتم و امسال هم هنوز تصمیم نگرفتم که به کجا بروم. کیش جزیره آرامی است که می‌تواند، جلوی سفر خارجی خیلی از ایرانی‌ها را بگیرد. ما در خلیج‌فارس چند جزیره داریم که هر کدام آنها مانند گنج ارزشمند هستند. همین جزیره کیش ساحل مرجانی خوبی دارد.

انتهای پیام
منبع: کیهان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز