تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

چرا باید کاری کنیم کی‌روش عصبی شود؟

شیر دهان اسدی را سوزانده و ماست را هم فوت می‌کند!
کد خبر: ۹۷۷۰
اخبار معاصر: افشین پیروانی که به عنوان مهمان در برنامه 90 دوشنبه شب حضور داشت، نسبت به مسائل پیش آمده بین دبیر کل فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: اولین جرقه اختلافات از جایی زده شد که اسدی در جلسه به کی‌روش گفت او را از نظر فنی قبول ندارد. مردم باید این را بدانند که اسدی علیه کی‌روش گارد گرفت.
چرا باید کاری کنیم کی‌روش عصبی شود؟
وی ادامه داد:‌ مشکلات بین اسدی و تیم ملی همچنان ادامه دارد و بهتر است دبیر کل منطقی‌تر صحبت کند. این درست نیست هر روز یک نفر از درون فدراسیون صحبت‌هایی را علیه تیم ملی انجام دهد.

مدیر تیم ملی فوتبال در مورد مسئله کمبود امکانات برای تیم ملی تصریح کرد:‌ این امکانات در شأن تیم اول آسیا نیست. زمین کمپ تیم ملی که مشکل داشت و ما مجبور به تمرین در زمین پژوهشگاه شدیم که از حد استاندارد کوچکتر است. من تعجب می‌کنم برخی می‌گویند مشکل زمین تیم ملی حل شده است. حتی مسئولان عمان هم می‌گفتند در زمین‌های کمپ تمرین نمی‌‌کنیم . حتی هندی‌ها از تمرین در زمین کمپ ناراحت بودند.

پیروانی اضافه کرد:‌ درخواست زمین تمرینی مناسب و پیراهن، خواسته زیادی برای تیم ملی محسوب می‌شود؟ پس از هر بازی تیم ملی، باید لباس بازیکنان شسته شود و این مسئله در شأن تیمی که در رده اول آسیا قرار دارد، نیست.

وی در بخش‌ دیگری از صحبت‌هایش، نسبت به اخلاق سرمربی تیم ملی گفت:‌ من قبول دارم که اخلاق کی‌روش تند است و زود عصبانی می‌شود. چرا باید کاری کنیم که او عصبی شود؟ وی شب بازی تیم ملی، تا ساعت 3 صبح مشغول آنالیز حریف بود و به تیم ملی توجه داشت.

مدیر تیم ملی در پایان گفت: مگر کی‌روش این امکانات را برای خودش می‌خواهد؟ حتی نیاز به امکانات را هم روز اول در قراردادش ذکر کرده بود. باید این را بگویم که «شیر دهان اسدی را سوزانده و ماست را هم فوت می‌کند.» وقتی کسی شیر داغ را فوت می‌کند، زمانی که ماست را می‌بیند، تصور می‌کند چون همانند شیر، سفید است باید آن را هم فوت کند! اسدی می‌گوید حرفی درباره قبول نداشتن کی‌روش از نظر فنی نزده اما در مصاحبه‌های مختلف این مسئله گفته شده است.
انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز