تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
فرصت یک ماهه برای ثبت نام؛

فراخوان جدید برای بورسیه های بلاتکلیف اعلام شد

فرصت یک ماهه دبیرخانه هیئت علمی شورایعالی انقلاب فرهنگی به بورسیه های واجد شرایط برای شرکت در فراخوان
کد خبر: ۹۹۲۳

اخبار معاصر: محمد علی کی نژاد با اشاره به فراخوان بورسیه های بلاتکلیف افزود: بورسیه ها و مقاضیان بلاتکلیف می توانند از هم اکنون تا یک ماه آینده یعنی اواخر شهریورماه به سایت دبیرخانه جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی به آدرس jz.farhangoelm.ir مراجعه کرده و در این فراخوان شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که "کدام یک از بورسیه شدگان میتوانند در این فراخوان شرکت کنند؟" گفت: بورسیه هایی که جایابی شده و درحال فعالیت هستند، نباید دراین فراخوان شرکت کنند، بورسیه هایی نیز که جایابی شده اند ولی علاقمند نیستند که در محل جایابی شده فعالیت کنند، دیگر توسط دبیرخانه جذب اعضای هیئت علمی شورا جایابی نمی شوند  و باید از طریق فراخوان های معمول و کمیته ۳ نفره وزارت علوم برای جایابی اقدام کنند.

رئیس هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی شورای عالی  انقلاب فرهنگی افزود: بورسیه هایی هستند که از آذرماه سال گذشته دانش آموخته شده و توسط دانشگاه پذیرش نمی شوند و یا اینکه کمیته ۳ نفره وزارت علوم آنها را به دانشگاهی معرفی کرده ولی نتوانسته اند در آن دانشگاه مشغول فعالیت شوند، این افراد می توانند در فراخوان مذکور شرکت کنند.

کی نژاد افرود: این بورسیه ها به مراکز دیگری به غیر از دانشگاه هایی که  اعلام نیاز کرده بودند مانند دانشگاه های امام حسین (ع)، آزاداسلامی، فرهنگیان و تمام غیرانتفاعی ها معرفی می شوند.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز