تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

کتاب «حسین از زبان حسین» رونمایی می‌شود

برنامه رونمایی کتاب «حسین (ع) از زبان حسین(ع)» نوشته حجت الاسلام محمد محمدیان روز یکشنبه ۱۰ شهریور در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۷۰

اخبار معاصر: نشست رونمایی کتاب «حسین (ع) از زبان حسین(ع)» نوشته حجت الاسلام محمد محمدیان روز یکشنبه ۱۰ شهریور با حضور نویسنده اثر در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می‌شود.

این کتاب از برهه تاریخی ولادت سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام تا شهادت از زبان حضرت و پس از شهادتش، از زمان اسارت کاروان تا بازگشت به کربلا و سپس مدینه را از زبان خواهر ایشان حضرت زینب سلام الله علیها در بر می‌گیرد.

قلم نویسنده و همچنین ارجاعات همه مطالب به کتاب‌های معتبر و منابع تاریخی، از جمله ویژگی‌های این کتاب هستند که در حجم ۲۷۲ صفحه تدوین شده‌ است.

از این‌نویسنده پیش‌تر کتاب «علی (ع) از زبان علی(ع)» منتشر شده که نشست معرفی و بررسی آن روز ۲۷ مرداد با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها و نویسنده در کتابخانه پیروزی تهران برگزار شد.

نشست رونمایی و معرفی این‌کتاب روز یکشنبه ۱۰ شهریور همزمان با اول محرم، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در کتابخانه مرکزی پارک شهر واقع در خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت برگزار می‌شود.

این نشست اولین نشست رونمایی کتاب در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران پس از بازگشایی است که روز سه شنبه ۵ شهریور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران فرهنگی تهران، دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها و معاونان و مدیران نهاد و علاقه‌مندان بازگشایی شد.


انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کتاب امام حسین
ارسال نظر

آخرین اخبار روز