پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۷.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۷.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
با حضور وزیر نفت در مجلس: بررسی تقویت سرمایه‌گذاری‌ها در صنایع نفت و گاز

رییس کمیسیون انرژی مجلس در این نشست مباحثی همچون سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های نفت و گاز و تقویت این مجموعه، توجه به دانش‌بنیان‌ها، افزایش تولید، فروش نفت و ارزآوری مطرح شد.

اخبار سیاسی| آخرین اخبار سیاسی| فوری: خبر مهم درباره مذاکرات وین فوری: خبر مهم درباره مذاکرات وین

رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: اخبار منتشر شده از قول منابع داخلی یا غربی درباره حصول توافق در وین طی ساعات آینده دقیق نیست

واکسن|عوارض باورنکردنی واکسن کرونا| بخوانید هشدار: عوارض باورنکردنی واکسن کرونا| بخوانید

رئیس انجمن متخصصان زنان و زایمان ایران می‌گوید:اکنون اکثر زنانی که برای مشاوره بارداری مراجعه می‌کنند، واکسن زده‌اند و بدون مشکل دوران بارداری و زایمان را طی می‌کنند.

پشتیبانی از تولید با انجام به‌موقع فعالیت‌های حقوقی و قراردادی در زاگرس جنوبی

رئیس امور حقوقی و پیمان‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی هم‌زمان با روز وکیل مدافع از کاهش قابل‌ملاحظه پرونده‌های دعاوی و ساماندهی پیمان‌های سنواتی این شرکت با هدف پشتیبانی از تولید در یک سال گذشته خبر داد.

هشدار : این خانه ها منتظر قبض برق نجومی باشند

تعرفه های برق در سال های اخیر سبب رویکرد بسیاری از سازندگان مسکن به نصب سیستم های سرمایشی-گرمایشی موسوم به داکت اسپلیت به جای کانال کشی و نصب کولرهای آبی شده، این در حالی است که با اجرای آئین نامه برقی دولت از ابتدای بهمن ماه، از این پس معادلات تعیین نرخ برق برای دارندگان این سیستم ها به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

فوری: آغاز توزیع برنج ۴۲هزار تومانی| بخوانید

مشاور مدیرعامل سازمان تعاون روستایی در اعلام کرد: از ۱۷ بهمن توزیع هوشمند برنج ایرانی شیرودی با قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان در سامانه بازرگام آغاز شده است و این شیوه فروش تا رسیدن قیمت برنج ایرانی به نرخ سابق ادامه خواهد داشت.

خبر مهم برای سربازان|سربازارن بخوانند

خلیل بهروزی فر در مورد این که مصوبه کمیسیون تلفیق مورد موافقت ستاد کل نیروهای مسلح قرار خواهد گرفت یا خیر عنوان کرد: بستگی به جامعه آماری دارد، ابتدا باید مشخص شود، شرایط سنی به همراه شرط تحقق دو فرزندی در سطح کل کشور چه تعداد است، که تا کنون نتوانسته اند به خدمت سربازی بروند.

فوری: خبر مهم برای دانشجویان| بخوانید

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی گفت: با توجه به افزایش سویه اومیکرون و تغییر وضعیت استانها رییس هر دانشگاه مسئول نهایی تصمیم گیری بازگشایی دانشگاه‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

آخرین اخبار روز