تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
نماینده ولی‌فقیه در سوریه:

پروژه داعش توسط حاج‌ قاسم به موزه تاریخ پیوست/آمریکا از ترس نابودی اسرائیل سردار سلیمانی را ترور کرد

نماینده ولی‌فقیه در سوریه تاکید کرد: برای آمریکایی‌ها مکان امنی در منطقه وجود نخواهد داشت و قبل از آنکه اتفاقات دیگری برای آنها بیفتد، باید از اینجا فرار کنند.
کد خبر: ۱۰۷۹۶
نماینده ولی‌فقیه در سوریه: پروژه داعش توسط حاج‌ قاسم به موزه تاریخ پیوست/آمریکا از ترس نابودی اسرائیل سردار سلیمانی را ترور کرد

اخبار معاصر: آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی‌فقیه در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه دمشق در حرم حضرت زینب (س)، با اشاره به اهمیت تقوا در دین اظهار داشت: تقوا قانون کلی و جامع است که بنده به وسیله آن به تقرب الهی می‌رسد.

وی با بیان این‌که همه ادیان الهی به نص آیه قرآن بر داشتن تقوا سفارش کرده‌اند، افزود: لفظ تقوا در قرآن 45 بار و مشتقات آن 100 مرتبه، استفاده شده که نشانگر اهمیت بالای آن است و زندگی انسان را به مرتبه مقام الهی می‌رساند.

آیت‌الله طباطبایی با اشاره به مراتب سه‌گانه تقوا، گفت: مرتبه اول، تقوای عام است که همان انجام واجبات و ترک محرمات است.

وی افزود: مرتبه دوم تقوای خاص است که همان انجام واجبات و مستحبات و ترک محرمات و شهبات و مرتبه سوم تقوای خواص است که انجام واجبات و مستحبات، ترک محرّمات و شهبات و خشیت و ترس از خدا در همه احوال و رسیدن به مرحله فناء در صفات خدای متعال است.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در خطبه دوم نماز جمعه، با اشاره به حوادث اخیر منطقه، آن را مقدمه تحول تاریخی دانست.

آیت‌الله طباطبایی گفت: جنگ بین حق و باطل در هر زمان و مکانی استمرار دارد؛ فقط شخصیت‌ها و فضای آن تغییر می‌کند و باید اطمینان داشت که پیروزی نهایی قطعاً با حق خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز باطل و امپراطوری شر در دوران ما آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و دنباله‌روهای آنها هستند که از ارتکاب هیچ جنایتی برای به فساد کشیدن منطقه ابایی ندارند.

آیت‌الله طباطبایی خاطر نشان کرد: داعش تروریست را آنها درست کردند که اهداف شوم و شیطانی خود را محقق کنند اما همه این نقشه‌ها توسط حاج قاسم سلیمانی، آن مرد شجاع، با اخلاص و با ایمان و فرمانده دلاور نابود و پروژه داعش برای عبرت به موزه تاریخ فرستاده شد.

آیت‌الله طباطبایی ادامه داد: آمریکایی‌ها نتوانستند نابودی داعش را تحمل کنند و ترسیدند حاج قاسم در مرحله دوم رژیم صهیونیستی را نابود کند که این دفعه آمریکایی‌ها مستقیما وارد عمل شدند و ایشان و همرزمانش را به شهادت رساندند.

نماینده ولی‌فقیه در سوریه با اشاره به حماقت ترامپ در ارتکاب این جنایت، تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث ایجاد فضای جدیدی در منطقه شد که در نهایت آمریکایی‌ها از اینجا اخراج شوند و خون این شهدا آغاز نابودی امپراطوری شر آمریکایی‌ها در منطقه و جهان خواهد شد.

وی ادامه داد: این تظاهرات ضد آمریکایی که نه‌تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان انجام شد، آغاز افول آمریکا را نوید می‌دهد و به برکت خون شهدای مقاومت، امپراطوری آمریکا نابود خواهد شد.

آیت‌الله طباطبایی در فراز پایانی سخنانش هشدار داد: برای آمریکایی‌ها مکان امنی در منطقه وجود نخواهد داشت و قبل از آنکه اتفاقات دیگری برای آنها واقع شود، باید از اینجا فرار کنند.

وی تصریح کرد: آنها یک تریلیون دلار برای باقی ماندن در این منطقه صرف کردند ولی برای فرار از اینجا بیش از آن باید خرج کنند؛ چرا که همه ملت‌های منطقه، مراجع و علما خواهان خروج آمریکا از منطقه هستند.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز