تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

راه‌اندازی رشته رسانه و سلامت در انتظار مجوز وزارت علوم است

رئیس دانشگاه صدا و سیما از تصویب رشته رسانه و سلامت در مقطع دکتری از سال 94 در وزارت علوم خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون مجوز لازم برای راه‌اندازی این رشته دریافت نشده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۳
راه‌اندازی رشته رسانه و سلامت در انتظار مجوز وزارت علوم است

اخبار معاصر: شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما، با اشاره به اینکه راه‌اندازی رشته رسانه و سلامت در انتظار صدور مجوز از وزارت علوم است، گفت: دانشگاه صدا و سیما در سال ۹۴ رشته رسانه و سلامت را در مقطع دکتری در وزارت علوم مورد تصویب قرار داد. اما طی ۴ سال گذشته متاسفانه نتوانستیم به دلیل نبود استادیار و دانشیار مورد قبول این وزارتخانه مجوز لازم را دریافت کنیم.

*  دانشگاه صدا و سیما دارای استادیار و ۱۰ دانشیار است

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه صدا و سیما برای راه‌اندازی رشته رسانه و سلامت همه شرایط و ضوابط لازم را دارا است. اکنون این دانشگاه دارای استادیار و ۱۰ دانشیار است که می‌تواند به راحتی این رشته تحصیلی را تاسیس کرده و فعالیت کند.

* پذیرش دانشجو در مقطع دکترا برای  رشته رسانه و سلامت 

اسفندیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه این دانشگاه تمامی ضوابط و قوانین را برای راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در مقطع دکترا برای  رشته رسانه و سلامت دارد از وزارت علوم درخواست داریم مجوز نهایی راه‌اندازی این رشته را صادر کرده تا ما بتوانیم در مهر ماه سال آینده دانشجو پذیرش کنیم.

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز