تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳

احتمال برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به صورت مجازی

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات دانش آموزان به شیوه مجازی، یک پیشنهاد است، گفت: تصمیم‌گیری نهایی درباره امتحانات هفته جدید انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۶
    احتمال برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به صورت مجازی

اخبار معاصر: مهدی نوید ادهم درباره برگزاری امتحانات دانش آموزان به شیوه مجازی اظهار کرد: این موضوع در جلسه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان یک پیشنهاد مطرح شد اما تصمیم‌گیری درباره آن صورت نگرفت و فعلاً فقط در حد یک پیشنهاد مطرح است.

وی افزود: تصمیم‌گیری نهایی درباره وضعیت برگزاری امتحانات دانش‌آموزان به جلسه بعد شورای عالی آموزش و پرورش در هفته آینده موکول شد.

خرداد زمان برگزاری امتحانات 

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در این جلسه اعضای شورا تاکید داشتند فعالیت مدیران و معلمان در ایام تعطیلات مدارس به رسمیت شناخته شود و با این تلاش‌ها سال تحصیلی به پایان برسد همچنین خرداد برای برگزاری امتحانات باشد و مبنای کار تلاش معلمان در کلاس درس حضوری و آموزش‌های مجازی باشد.

نوید ادهم ادامه داد: اعضای شورای عالی آموزش و پرورش به استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی تاکید کردند به گونه‌ای که رزمایش آموزش الکترونیک داشته باشیم و تا مهر آینده برای رفع کاستی‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به بحث کنکور مطرح کرد: طی هماهنگی با سازمان سنجش کار را انجام خواهیم داد به گونه‌ای که امتحانات پایه دوازدهم برگزار و پس از آن کنکور اجرا شود و سال تحصیلی در دانشگاه‌ها به موقع آغاز شود.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز