تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
استانداری تهران اعلام کرد

برای برگزاری انتخابات 1400 آماده می شویم

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به لزوم اجرای مرّ قانون در انتخابات بر لزوم تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۲۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر از استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در اولین دوره آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ که با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، معاونان سیاسی استانداری های البرز، قم، قزوین و سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و نماد مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: برگزاری مطلوب انتخابات همواره از مطالبات مهم ستاد انتخابات کشور است که در این راستا تمام تلاش مجموعه برگزار کنندگان انتخابات تحقق این مهم است.
حسن بیگی اضافه کرد: رعایت بی طرفی و اجرای مر قانون اولویت انتخابات است و عوامل اجرایی انتخابات آموزش های لازم در این زمینه را کسب می کنند.
این مقام مسئول با اشاره به برگزاری ۴ انتخابات در تهران در خردادماه ۱۴۰۰ گفت: با توجه به برگزاری ۴ انتخابات مهم در این استان, ظرفیت های مختلف باید برای حضور و مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته می شود، ضمن اینکه آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ در راستای تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات است
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز