تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
پیشکسوت پرسپولیس هشدار داد:

اولسان نقاط ضعف دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف زیادی دارد که پرسپولیس می‌تواند از نقاط ضعف آن ها استفاده کند.
کد خبر: ۱۳۸۸۲
«محسن خلیلی»، درباره شرایط پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مدیریت باشگاه از چند هفته پیش هماهنگی‌های لازم را برای سفر تیم به قطر انجام داد که جای تشکر دارد. ضمن اینکه بین هواداران و تیم هم اتحاد خوبی ایجاد شده.

وی ادامه داد: جای خوشحالی دارد که هیچ کدام از بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس دچار کرونا نشدند و صحیح و سالم هستند.  

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت حریف این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: اولسان نسبت به پرسپولیس در شرایط مسابقه قرارداد و به قول فوتبالی‌ها گرم هستند. این تیم هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف زیادی دارد.  

خلیلی افزود: سرعت تیمی اولسان پایین است ولی قابلیت فردی زیاد و خوبی دارند. بازیکن شماره ۱۰ آنها در خط هافبک و ۲ مهاجم خارجی آنها بسیار خطرناک هستند.

وی خاطرنشان کرد: البته اولسان نقاط ضعف زیادی دارد که پرسپولیس می‌تواند از آنها استفاده کند. این تیم در کناره‌ها و فضای پشت مدافعانش ضعیف است، ضمن اینکه همیشه پشت محوطه جریمه این تیم خالی است و فضا برای شوتزنی فراهم می‌شود. در مجموع پرسپولیس از شرایط روحی خوبی برخوردار است و اولسان هم به شدت خسته است.  

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد شرایط خط حمله سرخپوشان گفت: همانطور که می‌دانید «عیسی آل‌کثیر» با یک محرومیت ناجوانمردانه روبرو شده و «وحید امیری» و «احسان پهلوان» را هم نداریم. باید به «مهدی عبدی» و «آرمان رمضانی» اعتماد کنیم و بقیه بازیکنان هم باید به خط حمله کمک کنند.

خلیلی در پایان گفت: خوشبختانه کادر فنی اِشراف خوب و دقیقی روی تیم و شرایط لیگ قهرمانان آسیا دارد. به طور حتم کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کند تا از تاکتیک‌ها بهترین استفاده را ببرد.

فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار می‌شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز