تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:

پیگیر مطالبات پرستاران هستیم

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات و خواسته‌های بحق پرستاران باید پیگیری شود و در پایان برای پرستاران آرزوی سلامت توام با شادی کرد.
کد خبر: ۱۳۹۲۰
محمدباقر قالیباف در ویدیویی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: ما در جامعه‌مان با دو گروه از آدم‌ها روبه‌رو هستیم؛ برخی کارهای مهمی در دستشان نیست و همان کاری که در دست دارند را هم به خوبی انجام نمی‌دهند ولی سر و صدایشان زیاد است و دوست دارند همیشه دیده شوند. خیلی وقت‌ها هم کارهای حداقلی آن هم با غرغر و نق‌نق انجام می‌دهند و ما کم از این‌ها ندیده‌ایم.

وی افزود: برخی آدم‌های دیگری هم در جامعه ما هستند که کارهای مهمی انجام می‌دهند که بسیار تاثیرگذار است و با زندگی، جان و مال همه مردم سر و کار دارند. آنها بدون سر و صدا این کار را انجام می‌دهند و آن موقعی قدرشان شناخته می‌شود که نیستند. پرستاران خوب ما از این گروهند.

قالیباف ادامه داد: در دوران دفاع مقدس در آن شرایط سخت ما می‌فهمیدیم که رزمنده‌ها چقدر مهم بودند. آنها کار می‌کردند و بدون هیچ چشمداشتی زحمت می‌کشیدند. همین اواخر شاید خیلی از جوانان ما دیدند که وقتی داعش در منطقه عراق تا نزدیک مرزهای ما آمد جوانان ما چطور رفتند و فداکاری کردند. فداکاری همیشه مقدمه پیروزی است و ما امروز به صراحت به شما می‌گوییم که پرستاران عزیز و خواهران و برادران خوب واقعا مصداق فداکاری، مهربانی و مجاهدت هستید و از صمیم قلب به یکایک شما افتخار می‌کنیم. شما واقعا قهرمانان خوب مردم ایران هستید و همیشه داستان فداکاری شما در تاریخ، نسل‌به‌نسل و سینه به سینه از سوی جوانان و مردمان کشور گفته خواهد شد که چگونه ایثارگرانه ایستادید، فرشته نجات شدید و چطور بدون امکانات و تجهیزات از جان خود گذشتید که جان هموطنان عزیزتان را حفظ کنید.

رئیس مجلس با بیان این‌که نیمی از پرستاران کشور در دوران کرونا آسیب دیدند و یک تا سه‌بار به این ویروس مبتلا شدند، گفت: من این افراد را در بیمارستان دیدم و با آنها صحبت کردم. قریب به ۱۰۰ نفر از پرستاران ما به شهادت رسیدند. امیدوارم همه ما مردم ایران قدر شما فرشتگان و فداکاران را بدانیم. تازه امروز به خوبی متوجه می‌شویم که شما چطور معنابخشی کردید که روز ولادت حضرت زینب(س) "روز پرستار" نامیده شده است.

وی تصریح کرد: شما با این حضورتان در موضوع کرونا نشان دادید که زینب‌وار و مصداق واقعی این روز هستید. این روز را به یکایک شما پرستاران عزیز عرض تبریک و تهنیت دارم.

قالیباف در پایان گفت: من و امثال من به عنوان خدمتگزار شما مصمم هستیم که ان‌شاءالله حمایت قاطعی از شما داشته باشیم و از پیگیری مطالبات و خواسته‌های بحق، امنیت شغلی و ادامه کار شما لحظه‌ای غافل نشویم. برای همه شما آرزوی سلامتی توأم با شادابی، نشاط و عاقبت‌به‌خیری در کنار خانواده‌های محترمتان دارم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز