تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
عزیزی گفت:

لایحه بودجه به نفت تکیه دارد

نماینده مردم شیراز در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در مجلس در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: این لایحه بودجه به نفت تکیه دارد. بودجه ای که در حوزه اقتصاد مقاومتی بازی نمی کند و علی رغم تاکیدات رهبری در خصوص ضرورت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی شاهد اقدام موثری در آن نیستیم.
کد خبر: ۱۳۹۶۲
ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: ایران عزیز به برکت اندیشه های انقلاب اسلامی و ایثارگری فرزندانش پیشروی کرده است. شکست امروز نظام سلطه در این رویارویی حاصل تدابیر دوراندیشانه رهبر انقلاب اسلامی و مقاومت شجاعانه ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان به ویژه جریان انقلابی منطقه است.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: ادامه راه انقلاب اسلامی مستلزم تکیه بر مردم و حل مشکلات و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های بیشمار داخلی و پرهیز از تمنای بیگانگان است. بی شک تلاش بی وقفه همراه با اولویت بندی امور و پرهیز از اختلافات سطحی و حاشیه ای توسط دولت و مجریان امور نیازمند اراده ای جدی است.

این عضو مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه رویکرد ایستادگی با عقلانیت در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه می تواند تامین کننده اراده ملت ایران باشد گفت: آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم بررسی لایحه بودجه ای است که بیشترین تکیه را به نفت دارد. بودجه ای که در حوزه اقتصاد مقاومتی بازی نمی کند و علی رغم تاکیدات رهبری در خصوص ضرورت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی شاهد اقدام موثری در آن نیستیم.

وی در پایان نطق خود ادعا کرد که آموزش و پرورش سند تحول را به حاشیه برده است و گفت: سیاست زدگی به تعلیم و تربیت کشور غالب شده و باید بپذیریم که تربیت کادر آموزشی ۵۰ ساله دوم انقلاب امری غیر ممکن خواهد بود. امید آنکه دولت و مجلس فکری عاجل برای آموزش و پرورش کشور کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز