تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۱۰.۴°  بیشینه ۱۰.۹۹°
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

جلوی گرانی‌ها را بگیرید

نماینده ملکان در در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس گفت: از جایگاه مجلس شورای اسلامی خواستار وحدت قوا هستیم. امروز از مسئولان دولتی می‌خواهیم جلوی گرانی‌های اخیر را گرفته و اجازه ندهند اقشار مستضعف زیر چرخ این گرانی‌ها له شوند.
کد خبر: ۱۴۱۰۰
سیدعلی موسوی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ای رهبر بزرگ و فرزانه، فرمایشات گوهربارتان را درباره‌ی گفت‌وگو و تعامل و وحدت سران قوا شنیدیم و از جایگاه مجلس شورای اسلامی خواستار وحدت قوا هستیم. امروز از مسئولان دولتی می‌خواهیم جلوی گرانی‌های اخیر را گرفته و اجازه ندهند اقشار مستضعف زیر چرخ این گرانی‌ها له شوند.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: باید به حقوق اساسی نهضتی‌ها، حق‌التدریسی‌ها و غیر انتفاعی‌ها توجه ویژه‌ای شود، از نمایندگان می‌خواهم اجازه ندهند که حقوق آنها پایمال شود.

نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگری به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: حقوق باغداران کشور به خصوص باغداران ملکانی را تضییع نکنید کشمش را با قیمت ارزان از چنگ آنها درآوردید.

موسوی در پایان به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم ادامه پروژه ساخت بزرگراه هشترود، مراغه، ملکان تاکید کرد و گفت که اگر این اتفاق رخ ندهد با استیضاح و سوال سراغ وزیر خواهد رفت.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز