تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

حضور وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی به مجلس

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سید کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی روز سه‌شنبه ۹ دی ماه در جلسه علنی مجلس حاضر خواهند شد.
کد خبر: ۱۴۳۱۶
«محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی و «کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی به ترتیب برای پاسخ به سوال «احد آزادی خواه» نماینده ملایر  و  «سیدسلمان ذاکر» نماینده ارومیه روز سه‌شنبه ۹ دی ماه در جلسه علنی مجلس حاضر خواهند شد.

نمایندگان این هفته همچنین ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی‌کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار و بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک  را در دستور کار دارند.

بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستور کار هفتگی است.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه، ‌ گزارش این کمیسیون در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و گزارش این کمیسیون درباره لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل نیز در دستور جلسه این هفته مجلس پیش بینی شده است.

همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی، گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین آلات و هر گونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب و گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح شفافیت آرای نمایندگان نیز در دستور کار این هفته نمایندگان است.

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافتقنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر، گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح الحاق نه تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی نیز در دستور این هفته قرار دارد.

نمایندگان این هفته همچنین بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق یک تبصره به عنوان تبصره ۵ به ماده ۳۷ قانون آیین نامه داخلی مجلس، گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه تصویب اصلاحات کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان و گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور در مورد تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور  را در دستور کار دارند.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی، گزارش این کمیسیون در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا هم در دستور کار این هفته نمایندگان است

 نمایندگان این هفته نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها را هم انتخاب خواهند کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز