تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
سه دستگاه نظارتی اعلام کردند؛

مالک هفت تپه صلاحیت ندارد

نماینده مردم تهران در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد که سه دستگاه نظارتی گزارش داده‌اند این فرد اهلیت و صلاحیت ندارد و باید عزل شود ولی تمام دولت گویی این مساله برایشان ناموسی شده و محکم پشت این ابرمتهم ایستاده‌اند.
کد خبر: ۱۴۵۳۹
احمد نادری در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان طرح سوال خود و تعدادی از نمایندگان از وزیر اقتصاد در مورد علت استنکاف وزارت اقتصاد از خلع ید مالک هفت تپه گفت: هفت تپه چیست و چه شد که به پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد؟. ماجرا این است که یک ابرمتهم ارزی ۱.۵ میلیارد دلار پول می‌گیرد که برود خارج و کالای اساسی مورد نیاز مردم را تامین کند و به ایران بیاورد. او پول را در این اتاق می‌گیرد و در اتاق بغل آن را به ریال تبدیل می‌کند بدون این‌که یک سنت یا یک ریال از آن را خارج و کالایی وارد کند.

وی ادامه داد: این پول شروع به چرخش کثیف در کشور می‌کند و این چیزی است که در دادگاه در حال رسیدگی است و مراجع امنیتی هم آن را تصدیق می‌کنند.

نادری یادآور شد: این فرد ۶ میلیارد تومان که بخشی اندکی از این پول است را برای خرید هفت تپه اختصاص می‌دهد و وقتی آن را می‌خرد شروع به یکسری اقدامات می‌کند که در امنیت استان و زندگی و معیشت کارگران اختلال ایجاد می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که تنها ۳۰ هزار هکتار زمین هفت تپه بدون احتساب ماشین آلات آن است، اظهار کرد: این فرد شریکی هم دارد و هر دوی آنها متولد ۶۷ و ۶۸ هستند. این فرد سال ۱۳۸۸ مطابق گزارشی که در منابع امنیتی وجود دارد رابط مالی با جریان نفاق در خارج از کشور بوده است.

وی مدعی شد: سه دستگاه نظارتی سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و سازمان خصوصی سازی گزارش داده‌اند این فرد اهلیت و صلاحیت ندارد و باید عزل شود ولی تمام دولت گویی این مساله برایشان ناموسی شده و محکم پشت این ابرمتهم ایستاده‌اند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز