تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

انتصاب مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

جلسه معارفه بهزاد تیمورپور، به عنوان مدیر آفرینش، پایش و راهبری اجرا، با حضور حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی و امیر عبدالحسینی، معاون هنری عصر روز چهارشنبه ۱۸ شهریور در مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۹۵
اخبار معاصر : جلسه معارفه بهزاد تیمورپور، به عنوان مدیر آفرینش، پایش و راهبری اجرا، با حضور حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی و امیر عبدالحسینی، معاون هنری عصر روز چهارشنبه ۱۸ شهریور در مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد. 
  
حجت‌الاسلام ناصری‌پور، درباره جایگاه و اهمیت فرهنگ گفت: هیچ جامعه‌ای در حوزه فرهنگ با عقاید و آرمان‌هایش بیگانه نیست و امروز در قرن رسانه، عالی‌ترین نظامی که موجب برتری کشوری نسبت به کشور دیگر می‌شود، تسلط بر فرهنگ است. 
 
  تکریم و معارفه مدیر آفرینش و اجرای سازمان فرهنگی هنری
 
وی با اشاره به فعالیت گسترده کشورهای در حال توسعه در حوزه فرهنگ گفت: برخی حتی فرهنگ جعلی درست می‌کنند و از این راه بر دیگر انسان‌ها تسلط فرهنگی می‌یابند. به همین دلیل باید نسبت خود را با دنیا بشناسیم؛ ما تنها کشوری هستیم که منادی فرهنگ امامت و ولایت هستیم و هر یک از ما اعضا و عناصر شکل‌دهی آداب و رسوم مردمی هستیم که در پایتخت کشور زندگی می‌کنند. 
  
امیر عبدالحسینی دیگر سخنران این جلسه معارفه بود که در اهمیت شکل ارائه مفاهیم فرهنگی تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری باید از ابزار و قالب هنری برای محتواسازی و پیشبرد هدف‌های مشخص شده و تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده کند. 
  
در پایان حکم معارفه بهزاد تیمورپور در جایگاه مدیر آفرینش، پایش و راهبری اجرا قرائت شد.

منبع : رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز