تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
مدیر کل حراست سازمان شهرداری‌ها؛

جعل سنگین‌ در یکی از شهرداری‌ها

مدیر کل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفتند: ردیف جدید تخلفات در شهرداری‌های کشور جعل بوده و در این راستا سنگین‌ترین جعل در یکی از شهرداری‌های کشور با ۲۵ نفر انجام شده است.
کد خبر: ۱۵۱۷۱
 حمیدرضا موفق امروز در گردهمایی شهرداران استان گلستان اظهار کرد: ردیف جدید تخلفات در شهرداری‌های کشور جعل بوده و در این راستا سنگین‌ترین جعل در یکی از شهرداری‌های کشور با ۲۵ نفر انجام شده است.
وی تصریح کرد: در این جعل هشت نفر از کارکنان شهرداری، ۱۰ نفر از دلالان و واسطه‌های بیرونی و هفت نفر نیز از بازنشستگان این ارگان شرکت داشته که مبلغ یک میلیارد تومان به صورت رشوه از مردم دریافت شده و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ۴۰۰ میلیارد تومان از حقوق شهرداری نیز تضییع شده است.
مدیر کل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در این تخلف بیش از دو تن فرم‌های تاریخ گذشته کشف و امحا شده و متاسفانه تخلف جدیدی در حوزه شهرداری‌ها محسوب شد.

* بیشترین تخلفات شهرداری‌ها در حوزه جذب نیرو مازاد است/ در حال حاضر به طور میانگین تا 5 برابر نیروهای شهرداری‌ها مازاد هستند
موفق خاطرنشان کرد: به طور میانگین سه تا پنج برابر نیروها در شهرداری‌های کشور مازاد بوده و بیشترین تخلفات شهرداری‌ها در این حوزه است.
 وی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال یک‌هزار خبر از شهرداری‌های کشور به اداره کل حراست سازمان شهرداری‌ها مخابره شده و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به بیشترین تخلفات شهرداری‌ها در حوزه جذب نیروی مازاد تصریح کرد: ۳۰ درصد اخبار واصله از حراست‌های شهرداری‌های کشور مربوط به مازاد جذب نیرو بوده و در حال حاضر به طور میانگین سه تا پنج برابر نیروهای شهرداری‌ها مازاد هستند.

* ساخت و سازهای غیرمجاز در استان‌های شمالی به دلیل بالا بودن قیمت زمین محسوس‌تر است/ اگر در مراحل نخست با ساخت و سازها غیرمجاز برخورد قاطع شود هرگز شاهد تبعات اجتماعی آن در زمان تخریب نخواهیم شد
وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در استان‌های شمالی بیان کرد: ۱۴ درصد از اخبار رسیده از حراست‌های شهرداری‌های سطح کشور مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز بوده که این عمل به دلیل بالا بودن قیمت زمین در استان‌های شمالی محسوس‌تر است.
مدیر کل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابراز کرد: اگر در مراحل نخست با اینگونه ساخت و سازها برخورد قاطع شود ما هرگز شاهد هزینه‌های نظام جمهوری اسلامی در حوزه تبعات اجتماعی آن در زمان تخریب نخواهیم شد.

* پرهیز از استفاده از امکانات مادی و معنوی شهرداری در حوزه تبلیغات از یک کاندیدای خاص
وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در کشور گفت: سه درصد از تخلفات شهرداری‌ها در حوزه استفاده از امکانات مادی و معنوی در حوزه تبلیغات از یک کاندیدای خاص بوده و انتظار می‌رود با نزدیک شدن انتخابات، شهرداری‌ها جدا از این کار پرهیز کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز