تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
امروز ۱۸ دی‌ماه در ادامه سفرهای استانی

آیت‌الله رئیسی به کرمانشاه سفر کرد

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا در نوزدهمین سفر استانی خود، امروز ۱۸ دی‌ماه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضائی به استان کرمانشاه سفر کرد.
کد خبر: ۱۵۱۸۰
در این سفر یک روزه کاری، بررسی مسائل و مشکلات قضائی حقوقی استان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پرونده واگذاری پالایشگاه کرمانشاه در سفر آیت‌الله رئیسی بررسی می‌شود

براساس گفته دادگستری استان کرمانشاه، بعضی از موضوعات خاص از جمله پرونده واگذاری پالایشگاه کرمانشاه هم در این سفر بررسی خواهد شد.

پرویز توسلی‌زاده، رئیس دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این سفر در جمع اصحاب رسانه هدف از سفر رئیس قوه قضائیه به استان را رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی مردم دانست و اظهار داشت: دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی، حضور در شورای اداری و همچنین حضور در شورای قضائی استان در راستای بررسی مشکلات حقوقی قضائی از برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر یک روزه به این استان است.

وی ادامه داد: از سال گذشته در استان به دنبال بحث سازش یعنی حل و فصل اختلافات مردمی هستیم، بدین منظور ستادی را با عنوان «مصلحین» در تمامی شهرستان‌ها راه‌اندازی کرده‌ایم.

توسلی‌زاده اضافه کرد: بیش از ۱۸ هزار پرونده طی این ۹ ماه سپری شده از سال‌جاری به غیر از پرونده‌های شورای اختلاف به سازش رسیده که ان‌شاءالله با حضور رئیس قوه قضائیه یک برنامه‌ای خاص برای تقویت این ستاد خواهیم داشت.

وی در خصوص دیدار مردمی آیت‌الله رئیسی، گفت: هدف اصلی این سفر حل مشکلات مردم و توجه به مشکلات آن‌ها است، ولی به خاطر شرایط کرونایی دیداری حضور با مردم نخواهند داشت حتی جلسات هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با محدودیت برگزار می‌شود.

رئیس دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: ۳۰ صندوق بدین منظور در درب دادگستری‌ها، دادسرا، محاکم تجدیدنظر و تمام مجتمع‌های قضایی (۱۹ حوزه قضایی استان) مستقر شده تا مردم درخواست‌های خود را درون آن بیاندازند.

وی از مردم خواست، حتما در درخواست‌های خود یک شماره تلفن ذکر کنند تا نتیجه بررسی از طریق آن شماره به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز