تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
نماینده مردم داراب در مجلس گفت:

لایحه بودجه سال 1400 هم برجامی است، هم بایدنی و هم مذاکره ای!

نماینده مردم داراب در در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس گفت: لایحه بودجه سال 1400 هم برجامی است، هم بایدنی و هم مذاکره ای! یقیناً مجلس در این راستا تمهیداتی اتخاذ خواهد کرد که مشکلی پیش نیاید.
کد خبر: ۱۵۳۹۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور شما با شعار تدبیر و امید روی کار آمدید اما افسوس که هم بی تدبیری کردید و هم یأس و ناامیدی ایجاد کردید، توصیه می کنم به دامن مردم بازگردید و با نگاه به درون، اقتصاد مقاومتی را وجهه همت خود قرار دهید.


نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم ادامه داد: لایحه بودجه سال 1400 هم برجامی است، هم بایدنی و هم مذاکره ای! یقیناً مجلس در این راستا تمهیداتی اتخاذ خواهد کرد که مشکلی پیش نیاید.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: عدم اهتمام به اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، عدم وجود برنامه مدون و حساب شده در تامین نیروی انسانی، سهل انگاری در تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی، حق التدریسی، برون سپاری مهدکودک ها، نشان از سوءمدیریت و بی تدبیری وزیر است.

عسکری از رئیس قوه قضائیه تقاضا کرد با عناصر فاسد در حوزه نهاده های دامی و کشاورزی برخورد جدی شود، چرا که کشاورزان دغدغه دارند و یقیناً در این راستا با مشکل روبرو هستند.

این نماینده مجلس به وزیر امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه باید بستر لازم برای استفاده از ظرفیت های جمعیت چندصد میلیونی همسایگان در بخش صادرات محصولات کشاورزی ایران را فراهم کند تا هم به اشتغال و رونق تولید کمک کند و هم در شرایط تحریم، جایگزین مناسب برای فروش نفت باشد.

وی بیان کرد: بررسی وضعیت دیپلماسی اقتصادی و ساماندهی آن وظیفه وزارت امور خارجه است، عدم برخورداری از برنامه ریزی و استراتژی مشخص و تدوین شده بر تنظیم مراودات اقتصادی با کشورهای مختلف خصوصاً همسایگان مورد ایراد جدی است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: از شما تقاضا دارم با توجه به سرمازدگی های اخیر در کشور، استان فارس و به ویژه شهرستان های داراب و زرین دشت تمهیداتی اتخاذ کنید. نیروهایی گسیل دهید برای ارزیابی و بررسی خسارت تا دغدغه کشاورزان برطرف شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز