تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان استان تهران گفت:

مفاسد آموزش و پرورش شناسایی می شوند

دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان استان تهران گفت: سامانه «پیگیری مفاسد» را راه‌اندازی کردیم که در این طرح سعی داریم تا مفاسد آموزش و پرورش را شناسایی کنیم.
کد خبر: ۱۶۲۵۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر، حمیدرضا قلیلی فریمانی دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان استان تهران اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان از سال 95، فارغ‌التحصیلانی را وارد آموزش کرد و ما نیز تصمیم گرفتیم تا این فارغ‌التحصیلان را دور هم جمع کرده و تشکلی ویژه را با نام «جمعیت فرهنگیان جوان» برای معلمانی که تازه از دانشگاه فرهنگیان خارج شده و جوان هستند را تشکیل دهیم.

وی در خصوص برنامه‌هایی که برای جمعیت فرهنگیان جوان استان تهران در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به نیازهای آموزش و پرورش، سعی کردیم تا با دوری از مسأله‌های سیاسی و صنفی به مسأله اصلی آموزش و پرورش یعنی «تحول بنیادین» بپردازیم؛ زیرا به اعتقاد ما تحول جز با نیروهای جوان پیشران، اتفاق نمی‌افتد.

قلیلی‌فریمانی ادامه داد: در راستای برنامه‌هایی که در نظر گرفته شد، سامانه «پیگیری مفاسد» را راه‌اندازی کردیم که در این طرح سعی داریم تا مفاسد آموزش و پرورش را شناسایی کنیم؛ همچنین سامانه «پایش زیرنظام‌های آموزش و پرورش» پیش‌بینی کردیم تا بررسی شود که چه تعداد از زیر نظام‌های سند تحول، طبق سند تحول بنیادین پیگیری شده‌اند تا به دنبال راه حل برای این موارد برویم.

دبیرکل جمعیت فرهنگیان جوان استان تهران، با اشاره به اینکه اتفاق‌های خوبی در حال انجام است، بیان کرد: در180 شهرستان، 31 نمایندگی و 1800 نیروی تشکیلاتی داریم. حدود 25 هزار معلم جوان نیز در دو واحد خواهران و برادران به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم تحت دوره‌های آموزشی قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز