تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۴.۷۹°
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره اظهارات جهرمی در خصوص سفر قالیباف به مسکو

آقای جهرمی آدرس غلط ندهید!

همزمانی اظهارات اذری جهرمی در زنجان با سفر قالیباف به روسیه و تقدیم پیام رهبر انقلاب به پوتین واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است. تعدادی از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.
کد خبر: ۱۷۲۶۲
آقای جهرمی آدرس غلط ندهید!به گزارش پایگاه خبری معاصر، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: درس امام(ره) این بود که همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست. امام به ما یاد دادند که به «مردم» بویژه کوخ نشین‌ها تکیه کنیم. همزمانی این اظهارات با سفر قالیباف به روسیه و تقدیم پیام رهبر انقلاب به پوتین واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است. تعدادی از این واکنش‌ها در ادامه آمده است.


عبدالله گنجی
دوست ندارم از منظر سیاسی به سخن وزیر محترم بنگرم. آنچه آزارم داد اینکه وزیر جمهوری اسلامی نمیداند شرق مد نظر امام، شرق ایدئولوژیک، شرق کمونیست، شرق سوسیالیسم و شرق سلطه‌طلب به زباله‌دان تاریخ پیوسته است. اگر می‌داند و گفته، سیاسی کاری است. دولت فعلی صلاحیت پرچم‌داری کوخ نشینان را ندارد.

 

آسید
آقای جهرمی آدرس غلط ندهید! ما که به کاخ کرملین هم مثل کاخ سفید اعتمادی نداریم اما در عوض، دولتی داریم که ۸ سال است با اعتماد به کاخ سفید و کاخ باکینگهام، روزگار ملت را سیاه کرده و حتی آب خوردن مردم را معطل بستن با کاخ‌نشین‌های آمریکایی و انگلیسی کرده!

 

فامیل دور
سخنگوی وزارت خارجه:نباید با سفر مهم رئیس مجلس باپیام رهبر انقلاب برخوردهای جناحی شود!
وزیر ارتباطات:همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست!
الان جهرمی پیام رهبری رو برد زیر سوال؟ یا رییس مجلس رو، یا امضای کری رو یا دولتی که تو بغل غربه؟

 

سمانه حبیبی
جهرمی‌گفته درس امام(ره) این بود که همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست. اونموقع که روحانی می‌گفت همه تحریم ها بالمره لغو خواهد شد، ظریف می‌گفت امضای کری تضمینه، آقای جهرمی کجا بودن؟

 
حسین هرندی
آذری جهرمی: درس امام(ره) این بود که همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست.
پ ن: احتمالاََ برجام مبارزه با استکبار و اعتماد به توان داخلی بوده و ما بد متوجه شدیم؟

 
راضیه
آقای جهرمی! قاعدتا باید صدای نگرانی از نامه‌ی راهبردی حضرت آقا به موسکو در آغاز دوران پسا آمریکا، از کاخ سفید به گوش میرسید نه از پاستور!

 

وحید اسماعیلی
در زمانی که دیدار بسیار مهم #بشار_اسد با رهبر معظم انقلاب باید خبر اول دنیا می شد آقای #ظریف استعفا داد و آن را به حاشیه برد! و حالا در اوج ارسال نامه بسیار مهم رهبری به روسیه #آذری_جهرمی از موضع یک وزیر این کشور از عدم اعتماد به #کاخ_کرملین می گوید! جریان چیست؟!

 

نجم‌الدین استراماچونی
اینکه امثال #آذری_جهرمی شعارهای امام رو سر دست میگیرن هم مشمئز کننده اس و هم به شدت امیدوار کننده
مشمئز کننده اس چون فرسنگ‌ها با این شعارها فاصله دارن و امیدوارکننده از این جهت که نشون میده آرمانهای امام انقدر در جامعه زنده‌س که برای جلب توجه باید از اینها مایه گذاشته بشه

 

حامد یاری
آذری جهرمی: درس امام این بودکه همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به کاخ کرملین هم راهبرد درستی نیست.
جوادجون پس چرا 8سال به کاخ سفید دل بستید و حتی آب خوردن رو بهش گره زدید و دلار و سکه رو با ترامپ و بایدن بالاپایین کردید؟ چرا ایام انتخابات سیره امام مرور میکنید؟

 

حاج فیدل
جهرمی هفت سال بعد از بازی با پاچه‌ی کدخدا یهو یاد حرف امام افتاده میگه: نه کرملین، نه کاخ سفید
یه چیزی تو مایه‌ی این دخترا که بعد از هر شکست عشقی میگن همه‌ی پسرا عین همن

 

محمد صالح مفتاح
فردای نامه رهبر انقلاب به پوتین، آقای ‎#آذری_جهرمی و تیمش علیه پیام راهبردی رهبری توییت می‌زنند و سخنرانی می‌کنند!
خدا قوت آقای وزیر!!

 

اسکیزوئید
رهبری پیام ویژه فرستاده به مسکو سیلیش خورده تو گوش عاشقان کاخ سفید فیوز وزیر ارتباطات هم گویا پریده! پیام نبوده موشکه نقطه زن بوده گویا
 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز