تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
مربی تیم فوتبال پیکان گفت:

پرسپولیس بهترین تیم حال حاضر ایران است

مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: با احترامی که برای تمام تیم‌های ایرانی قائل هستیم، با جرات می‌توان گفت که پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخبر فوتبال ایران بوده است.
کد خبر: ۱۷۵۵۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: با احترامی که برای تمام تیم‌های ایرانی قائل هستیم، با جرات می‌توان گفت که پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخبر فوتبال ایران بوده است. ما بازی سختی داریم و روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف کار کردیم. امیدوارم فردا دست پر از زمین خارج بشویم. تیم ما نشان داده است تیم خوب و قابل احترامی است.

وی افزود: پرسپولیس تیمی است که در تمام بازی‌ها برای سه امتیاز بازی می‌کند، اما ما تیم دست و پا بسته نیستیم و امیدواریم فردا دست پر از زمین خارج بشویم.

او درباره گلزنی سید جلال حسینی هم گفت: تمام مهاجمان و هافبک‌های پرسپولیس با کیفیت هستند و نمی شود از آنها فارغ شد اما ما برای تمام بازیکنان پرسپولیس برنامه داریم.

او افزود: متاسفانه تست کرونای محمد نوری مثبت شده اما حالش خوب است و خود را قرنطینه کرده است.

مربی تیم فوتبال پیکان در ادامه گفت: شرایط فعلی جدول، کیفیت لیگ امسال را نشان می‌دهد، الان با توجه به اینکه تیمی پشتوانه تماشاگر ندارد، شرایط تیم‌ها تقریبا مساوی بوده و امتیازها نزدیک است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز