تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
در آخرین جلسه‌ بین مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان؛

برگزاری جام حذفی بسکتبال با ویلچر سال99

رقابت های جام حذفی بسکتبال با ویلچر طی سه روز (2 تا 5 اسفند ماه) در تهران برگزار خواهد شد تا ورزشکاران فعال در این رشته جذاب خودی نشان دهند.
کد خبر: ۱۷۵۶۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، امسال در رشته‌های ورزش‌های جانبازان و معلولین اکثر مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور به خاطر شرایط بحرانی و خطرناک ویروس کرونا برگزار نشد. برخی از رشته‌ها نیز به صورت آنلاین مسابقات شان پیگیری شد تا ورزشکاران تا حدودی آمادگی شان را مجدداً به دست بیاوردند.

در این بین به نظر می‌رسد که امسال رقابتهای مهیج و دیدنی بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته هم چون سالهای قبل با شور و حرارت مثال زدنی بر‌گزار شود که  فقط امسال رقابتهای لیگ رشته والیبال نشسته انجام شد و در نهایت با قهرمانی تیم شهرداری ورامین خاتمه یافت. اما خبری از برگزاری لیگ مهیج بسکتبال با ویلچر نشد تا بازیکنان این رشته با افت زیادی مواجه شوند و گلایه‌های زیادی برای عدم برگزاری مسابقات لیگ داشته باشند.

در آخرین جلسه‌ای که روز گذشته (شنبه 25 بهمن ماه) بین مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و انجمن بسکتبال با ویلچر برگزار شد، برنامه‌ریزی و تصمیم نهایی بر انجام مسابقات تحت جام دو حذفی گرفته شد.

برهمین اساس رقابتهای جام حذفی بسکتبال با ویلچر طی سه روز (2 تا 5 اسفند ماه) در تهران برگزار خواهد شد تا ورزشکاران فعال در این رشته جذاب خودی نشان دهند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز