تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

بی‌توجهی به اقشار آسیب پذیر در اصلاحیه لایحه بودجه 1400

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در لایحه بودجه ارائه شده از سوی دولت بردر این بودجه افزایش برخی حقوق ها تا حدود ۱۴ برابر است به عبارتی دیگر ما حقوق های نجومی را افزایش می دهیم اما به معیشت مردم کمترین توجه شده است
کد خبر: ۱۷۷۱۹
در اصلاحیه بودجه به اقشار آسیب پذیر توجه نشده استبه گزارش پایگاه خبری معاصر،  سید علی موسوی در جریان بررسی کلیات اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مخالفت با کلیات بیان کرد: در بررسی  بودجه سال ۱۴۰۰ باید تاکیدات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد. ایشان تاکید داشتند که وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی باید کاهش یافته و نهایتا جدا شود، اما در لایحه بودجه ارائه شده مبلغ درآمدهای نفتی ۱۹۹ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است. و در کنار آن سهم بودجه عمرانی تنها ۱۰۴ هزار میلیارد تومان است.

وی در ادامه اظهار کرد: به عبارتی دیگر در این بودجه به مسئله اشتغال و رفع بیکاری جوانان توجه نشده است. این بودجه با کسری مواجه خواهد شد و کشور را با مشکلات عدیده ای مواجه می کند. از سوی دیگر این بودجه آن طور که باید  و شاید به محرومیت زدایی توجه ندارد.

نماینده مردم ملکان در مجلس تصریح کرد: همه نهادها و مقامات ارشد کشور تاکید دارند که باید برای رفع محرومیت اقدامی عاجل صورت گیرد ولی در این بودجه به این موضوع توجه نشده است. در این بودجه افزایش برخی حقوق ها تا حدود ۱۴ برابر است به عبارتی دیگر ما حقوقهای نجومی را افزایش می دهیم.

موسوی در پایان تاکید کرد: اما به معیشت مردم کمترین توجه شده است وظیفه ما در مجلس انقلابی این است که به معیشت مردم در شرایط جنگ اقتصادی توجه ویژه داشته باشیم. مجلس انقلابی باید با کلیات این بودجه مخالفت کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز