تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان؛

اگر همدلی خانواده هندبال نبود امکان برگزاری آن وجود نداشت

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با مثبت ارزیابی کردن لیگ برتر هندبال مردان گفت: با توجه به شرایط پاندمی کرونا برگزاری این دیدارها بسیار دشوار بود و اگر همدلی خانواده هندبال نبود امکان برگزاری آن وجود نداشت.
کد خبر: ۱۷۸۳۲
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه با برگزاری چند دیدار در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران به کار خود پایان داد. دیدار پایانی این رقابت‌ها که جنبه فینال بازی‌ها را داشت بین دو تیم شهید شاملی کازرون و مس کرمان برگزار شد که برنده این دیدار شهید شاملی کازرون بود. در پایان تیم شهید شاملی کازرون قهرمان این دوره از مسابقات شد. مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی سال قبل به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد. تیم فولاد هم در رده سوم ایستاد.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد و کاپ و مدال سه تیم به آنها اهدا گردید.

در این مراسم مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: لیگ بسیار خوبی در هندبال برگزار شد و این جای شکر دارد که در این شرایط مسابقات به خوبی انجام شد.

وی در خصوص فشردگی مسابقات لیگ برتر هندبال در سال جاری هم بیان داشت: این مسئله مشکلی بود که برای همه لیگ‌ها و همه جهان بود و فقط مربوط به رشته هندبال نبود.

علی نژاد خاطرنشان کرد: به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان و آقای سلطانی فر به همه دست اندرکاران این لیگ پویا خسته نباشید می گویم. با توجه به شرایط پاندمی کرونا برگزاری این دیدارها بسیار دشوار بود و اگر همدلی خانواده هندبال نبود امکان برگزاری آن وجود نداشت. امیدواریم با این همدلی که بین فدراسیون و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وجود دارد شاهد اتفاقات خوبی در هندبال کشورمان باشیم.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان هم در مورد برگزاری بازی نهایی این دوره از رقابت‌ها گفت: فینال جذابی را بین دو تیم شاملی کازرون و مس کرمان شاهد بودیم. هر دو تیم با رعایت اخلاق یک فینال خوب را برگزار کردند و حسن ختام خوبی برای لیگ امسال داشتیم.

وی افزود: از هر دو تیم تشکر می‌کنم. تمام تیم‌ها در این شرایط کرونایی به ما کمک کردند تا در این شرایط بتوانیم رقابت‌های خوبی را برگزار کنیم و شاهد یکی از ماندگارترین لیگ‌های تاریخ هندبال ایران باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: خوشبختانه لیگ امسال در شرایط خوبی برگزار شد. باید کسب مقام‌های اول تا سوم را با تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، مس کرمان و فولاد سپاهان اصفهان تبریک بگویم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز