تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
با موافقت شورای سیاست‌گذاری جشنواره «فرفره»؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره «فرفره» تمدید شد

مهلت ثبت نام و ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی‌ هنری «فرفره» تا ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
کد خبر: ۱۸۰۷۳
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره بیان کرد: درپی تقاضای علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره و استقبال از این رویداد فرهنگی‌هنری و همچنین تماس‌های شفاهی و مکتوب برای تمدید مهلت ارسال آثار، شورای سیاست‌گذاری جشنواره «فرفره» با تمدید مهلت ثبت‌نام و ارائه‌ آثار تا ۲۰ فروردین‌ماه موافقت کرد.

او ادامه داد: شورای سیاست‌گذاری جشنواره «فرفره» با بررسی علل مطرح شدن این تقاضاها که تقارن مهلت تحویل آثار با امتحانات مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی و حضور هنرمندان و نویسندگان در جشنواره‌های متعدد و همچنین استقبال متقاضیان بیان شده، با تمدید مهلت تحویل آثار تا ۲۰ فروردین‌ماه موافقت کرد تا شرکت‌کنندگان بتوانند از فرصت تعطیلات نوروز نیز استفاده کرده و آثارشان را در چهار بخش عکاسی، نقاشی، شعر و داستان برای جشنواره ارسال کنند.

کاظمی‌دینان در ادامه تصریح کرد: امید است جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره» که با محوریت موضوعی «کودکان و دوران کرونایی» و با حمایت و همکاری موسسات فرهنگی و اقتصادی برگزار می‌شود، راهی باشد برای توجه و اثرگذاری بیشتر بر تاثیرات ویروس کرونا در جامعه، به ویژه زندگی و رشد اجتماعی کودکان و نوجوانان.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره «فرفره» در پایان گفت: بدین منظور مجددا از تمامی هنرمندان، اولیای تربیتی، مربیان، پژوهشگران و همچنین تمامی خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان در هر سطح و حرفه‌ای دعوت می‌شود تا در این جشنواره شرکت کنند و آثار و مطالعات‌شان با موضوع محوری «کرونا» را برای دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

داوری اولین دوره این رویداد را فریدون عموزاده خلیلی، معصومه یزدانی، علی خانجانی، علیرضا کریمی‌صارمی، زهرا موسوی و هدی حدادی تشکیل می‌دهند.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان (مشاور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو)، محمود ترابیان (مدرس علوم ارتباطات، نویسنده و مدیر روابط‌عمومی)، محسن حموله (مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) و بهنام تقی‌پور (مدیرمسئول ماهنامه قلک) اعضای شورای سیاست‌گذاری اولین جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» را تشکیل می‌دهند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به ایمیل دبیرخانه جشنواره به آدرس modir@capf.ir ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز ‌می‌توانید به سایت این جشنواره به نشانی  WWW.CAPF.IR مراجعه کنید یا با دبیرخانه به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۱۲۰ تماس بگیرید.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز