تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
عضو پیشین فدراسیون فوتبال؛

لابی‌های مجمع فدراسیون به هیچ وجه سالم نیست

عضو پیشین فدراسیون فوتبال درباره لابی‌هایی که برای انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد موضع انتقادی گرفت و تصریح کرد: لابی‌های مجمع فدراسیون به هیچ وجه سالم نیست و متأسفانه آقایان آرای خود را می‌فروشند تا پست و مقام بگیرند.
کد خبر: ۱۸۷۰۴
لابی‌های مجمع فدراسیون به هیچ وجه سالم نیستبه گزارش پایگاه خبری معاصر، حسن غفاری در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال که منجر به حضور شهاب الدین عزیزی خادم در قامت ریاست این مجموعه شد گفت: من درباره نحوه برگزاری انتخابات و سلامت آن نمی‌توان اظهار نظری کنم چون در جریان برگزاری اش نبودم. امیدوارم تمام موارد مد نظر فیفا و AFC که کاملاً واضح و مشخص است انجام شده باشد تا موردی درباره آن رقم نخورد.

رئیس پیشین کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره انتخاب عزیزی خادم در مقابل گزینه‌هایی همچون علی کریمی که سابقه بازی با پیران تیم ملی را داشت افزود: حضور در مقام ریاست فدراسیون ورزشی نیاز ویژه به ورزشکاری حرفه ای ندارد؛ البته بر هیچکس پوشیده نیست اگر یک ورزشکار در چرخه مدیران قرار بگیرد شناخت بهتر و دقیق‌تری درباره این رشته دارد.

وی ادامه داد: مثلاً شخصی مثل یزدانی خرم در فدراسیون والیبال بی آنکه ورزشکار باشد توانست انقلاب کند. در فوتبال هم صفایی فراهانی چنین رفتاری را انجام داد. مهم این است که مدیران غیر ورزشی برای درک بیشتر فضای ورزشی از مشاوران خوبی بهره بگیرند و جانب انصاف را در تصمیم گیری های خود برای ورزشکاران و مجموعه تحت نظر خود رعایت کنند.

غفاری درباره لابی‌هایی که برای انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد موضع انتقادی گرفت و تصریح کرد: لابی‌های مجمع فدراسیون به هیچ وجه سالم نیست. متأسفانه آقایان آرای خود را می‌فروشند تا پست و مقام بگیرند.

رئیس پیشین کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال افزود: هیچ امیدی به تغییر در ساختار مدیریتی فدراسیون ندارم. تغییرات بنیادین نخواهیم داشت. عزیزی خادم قبلاً هم در هیأت رئیسه بود. اگر می‌خواست کاری کند در همان زمان انجام می‌داد بخصوص اینکه شنیده ام می‌خواهد حیدر بهاروند را در فدراسیون نگه دارد. او هم سال‌ها بود اما هیچ کاری نکرد.

وی در پایان گفت: تفکرات بسیاری باید در چارت مدیریتی فدراسیون تغییر کند و برخی مسائل را باید از صفر شروع کرد تا بتوان برخی لطمه‌ها بر اثر تصمیمات مدیریتی را جبران کرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز