تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
روزهای پنجشنبه ساعت ۱۴

بررسی پرونده قضایی افراد خشن در رادیو «سلامت»

برنامه «۹۹ درجه» در رادیو «سلامت»، افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از عدم کنترل خشم دارای پرونده قضایی هستند، بررسی می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۷۵۵
به گزارش پایگاه خبری معاصر، لعیا باستانی مدیر گروه بهداشت و روان رادیو سلامت درباره برنامه «۹۹ درجه» و پرداختن به خشم و عصبانیت به خبرنگار مهر توضیح داد: این برنامه در قالب مجله‌ای با محوریت مدیریت خشم تولید و روانه آنتن می‌شود که در این برنامه افرادی که به دلیل پرخاشگری ناشی از عدم کنترل خشم دارای پرونده قضایی هستند، بررسی می‌شوند.

وی ادامه داد: در خلال این بررسی با حضور کارشناس مربوطه نیز به دلایل و آسیب شناسی ماجرا هم می‌پردازیم. در این برنامه به شنوندگان آموزش می‌دهیم که چطور خشم خودشان را کنترل کنند، زیرا گاهی کنترل نکردن خشم منجر به عواقب بسیار تلخ و دردناکی خواهد شد.

باستانی ادامه می‌دهد: این برنامه شامل آیتم‌های متنوع است. آیتم یک آن به روایت برشی از زندگی یک فرد که دستخوش پرخاشگری شده است، اختصاص دارد. آیتم «خشم در مشت»، راهکارهای کنترل خشم را آموزش می‌دهد، آیتم «خشم و هیاهو» موضوع رفتارها و هیجان‌های مرتبط با خشم و پرخاشگری را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی درباره زمان پخش برنامه گفت: این برنامه پنجشنبه ۱۴ اسفندماه ساعت ۱۴ از رادیو سلامت پخش می‌شود و به پرونده قضایی پسری می‌پردازد که به دفاع از برادرش چاقو کشیده و به اتفاقات ناهنجاری منجر شده است که کارشناس درباره علت این پرخاشگری در برنامه صحبت می‌کند.

سارا شریفی تهیه‌کننده، حامدرضا مهتدی مجری کارشناس، لادن فتی و سعیده هادی کارشناسان برنامه هستند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز