تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
نماینده مردم دشتستان در مجلس؛

ساخت یک بیمارستان کامل در دشتستان الزامی است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار احداث بیمارستان عمومی تامین اجتماعی در دشتستان شد و گفت: انتظار می‌رود که سازمان تأمین اجتماعی به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.
کد خبر: ۱۸۸۰۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، ابراهیم رضایی ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با مردم این شهرستان اظهار داشت: با توجه به کمبود زیرساخت‌های درمانی در استان بوشهر و شهرستان دشتستان انتظار می‌رود که سازمان تأمین اجتماعی به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

وی با اشاره به حضور و استقرار تأسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر بیان کرد: این استان میزبان خیل عظیم کارگران است و سود زیادی را به تأمین اجتماعی وارد می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان بوشهر میزبان برخی از بنگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ سازمان تأمین اجتماعی است که بیانگر جایگاه این استان برای خدمات‌دهی به سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر با مشکلات و کمبودهای زیادی در حوزه درمانی روبرو هستیم، تصریح کرد: در قبال منفعت و خدماتی که به تأمین اجتماعی داده می‌شود، انتظار داریم این سازمان نیز به تعهدات خود در دشتستان و استان عمل کند.

رضایی با اشاره به اینکه بیمارستان مهر تأمین اجتماعی در برازجان با حداقل امکانات و زیرساخت‌ها فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: توسعه و تجهیز این بیمارستان و همچنین ایجاد درمانگاه در بخش‌های شهرستان دشتستان از مطالبات و انتظارات مردم شهرستان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار پارتی‌بازی نداریم ولی انتظار داریم که حق این مردم داده شود و حداقل یک بیمارستان کامل و مجهز برای شهرستان دشتستان توسط تأمین اجتماعی ساخته شود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز