تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
با انتشار پیامی در فضای مجازی؛

فروغ عباسی از تیم ملی اسکی خداحافظی کرد

فروغ عباسی چهره شناخته شده نه تنها ورزش اسکی بلکه بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه سواری روز گذشته در واکنش به برخی اتفاقات و بی مهری‌ها از دنیای ورزش قهرمانی حرفه‌ای خداحافظی کرد.
کد خبر: ۱۸۹۸۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، فروغ عباسی چهره شناخته شده نه تنها ورزش اسکی بلکه بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه سواری است. وی که سابقه دو بار حضور در المپیک زمستانی و مشعل‌داری المپیک زمستانی را در کارنامه دارد روز گذشته در واکنش به برخی اتفاقات و بی مهری‌ها از دنیای ورزش قهرمانی حرفه‌ای خداحافظی کرد.

این تصمیم در روزهایی گرفته می‌شود که دو اسکی باز مرد تیم ملی آقایان نیز خداحافظی کرده یا کنار گذاشته شده‌اند. محمد کیادربندسری و حسین ساوه شمشکی برترین اسکی بازان آلپاین ایران با سابقه حضور موفق در المپیک زمستانی و مدال‌های متنوع آسیایی در طی سالیان اخیر با مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم‌های ملی به مشکل خورده‌اند.

اگرچه گاهاً برخی خداحافظی‌ها در دنیای ورزش قهرمانی احساسی و ناشی از شدت فشار مقطعی در برخی مواقع و رویدادهاست اما آنچه مسلم است اسکی ایران نیاز به یک تحول اساسی در بعضی بخش‌ها دارد. ضعف‌های عمده و محسوس اداره اسکی، تمامیت خواهی برخی افراد، کوچک و کوچک‌تر شدن دایره فعالیت نام‌های تکراری در اسکی و بهره بردن بی چون و چرای عده‌ای از امکانات اسکی از جمله مهمترین معضلات این ورزش زمستانی است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز