تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت:

مجیدی به هدفش که کسب سه امتیاز بود دست پیدا کرد

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه با گذشت زمان کوتاه از حضور مجیدی نمی‌توان از او انتظار معجزه داشت، گفت: سرمربی استقلال به هدفش که کسب سه امتیاز بود دست پیدا کرد.
کد خبر: ۱۹۰۷۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، محسن یوسفی در مورد تغییراتی که در استقلال به وجود آمد و فرهاد مجیدی دوباره هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت، اظهار داشت: استقلال با محمود فکری شروع کرد اما او نتوانست به دلیل اتفاقاتی که برایش افتاد، تا پایان فصل در استقلال بماند و مجبور شد با شروع نیم فصل دوم استعفا داده و جایش را به فرهاد مجیدی بسپارد.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص پیوستن دوباره فرهاد مجیدی به استقلال گفت: او شناخت خوبی از نفرات این تیم دارد زیرا با آنها کار کرده بود. با آمدن مجیدی، یک شوک مثبت به استقلال وارد شد و این تیم توانست در بازی ابتدایی که مجیدی به عنوان سرمربی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفته، فولاد خوزستان را شکست داده و فاصله امتیازی‌اش را با سپاهان و پرسپولیس کمتر کند.

یوسفی افزود: مجیدی به هدفش در اولین دیدار که کسب سه امتیاز بود، رسید. او تنها کاری که در این ۴۸ ساعت قبل از بازی می‌توانست انجام دهد، این بود که بتواند بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کند زیرا بازیکنان استقلال شرایط خوبی نداشتند و از لحاظ روحی در وضعیت نامطلوبی بودند. امیدوارم این تغییر و جابجایی در کادر فنی با پیروزی‌های پی‌درپی توأم باشد تا استقلال بتواند در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.

وی در مورد دیدار آبی‌پوشان برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال باز هم در دیدار برابر فولاد باز هم چند تغییر داشت البته مشخص نیست که آیا در دیدار بعدی هم تغییراتی انجام شود یا تیم با همین ترکیب به میدان برود. اگرچه استقلال از لحاظ فنی خیلی خوب نبود، اما توانست به سه امتیاز بازی دست پیدا کند و مطمئناً این برد می‌تواند شرایط تیم را چه از لحاظ فنی و چه روانی بهتر کند.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال درباره دیدار روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال برابر پیکان تهران از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی گفت: آبی‌پوشان در اولین دیدار حذفی خود باید به مصاف تیم لیگ برتری بروند. فرهاد مجیدی باید تا روز دیدار برابر پیکان، تیم را به شرایط آرمانی برساند.

این پیشکسوت ادامه داد: او می‌داند که کار سختی در پیش دارد ولی با حمایت هواداران، موفقیت استقلال دور از دسترس نیست. پیکان نمی‌خواهد بازنده باشد زیرا چشم امیدش به این است که بتواند به فینال جام حذفی راه پیدا کند بنابراین روز پنجشنبه باید شاهد یک بازی زیبا از دو تیم پیکان و استقلال باشیم بخصوص اینکه پیکانی‌ها یک اوت‌انداز بسیار خوب دارند که توانسته‌اند با این تاکتیک امتیاز هم به دست بیاورند.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال شرایط بحرانی را سپری کرده، حالا باید همه از مجیدی حمایت کنند تا این تیم بتواند پس از شرایط سختی که پشت سر گذاشته، موفق بوده و کادر فنی به آنچه که مورد نظرش است، دست پیدا کند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز