تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
توسط نشر و پخش جوان؛

آلبوم «ماه یکشنبه من» منتشر شد

آلبوم «ماه یکشنبه من» به آهنگسازی و نوازندگی آکاردئون مصطفی بیاتی و نوازندگی ویولن علیرضا چهره قانی به تازگی توسط نشر و پخش جوان منتشر شد.
کد خبر: ۱۹۱۲۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر، «ماه یکشنبه من» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که به تازگی توسط نشر و پخش جوان منتشر شد.

«غم سفید»، «ماه یکشنبه من»، «ماه کامل»، «قبل‌ترها»، «لیلی»، «آکاردئون تنها»، «بوسه»، «آشوب» اسامی قطعاتی هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

مصطفی بیاتی آهنگساز و نوازنده آکاردئون، علیرضا چهره قانی نوازنده ویولن، حامی حقیقی مهندس صدا، مهدیار جمشیدی گرافیک و عکس عوامل اجرایی این اثر را تشکیل می‌دهند.

مصطفی بیاتی که طی سال‌های گذشته با همراهی مهرداد مهدی و آسو کهزادی تجربه‌های متفاوتی در حوزه موسیقی را پشت سر گذاشته درباره این اثر نوشته است:

آلبوم ماه یکشنبه من مجموعه‌ای از احوالات و تجربه‌های سال‌های اخیر من است که در آینه موسیقی پیشکش شما هنردوستان می‌شود. در ابتدا آهنگسازی و تنظیم بسیاری از قطعات با کلام بود که بنا به دلایلی مجال ارائه آن حاصل نشد.

و در نهایت تصمیم بر این شد تا تمامی قطعات بی کلام و با محوریت آکاردئون و ویولن بازساخت و تنظیم شود و امروز بسیار سرفرازم از اینکه با یاری دست مهر دوستانم موفق به ارائه این آلبوم شدم و صد البته امیدوارتر به درک بیشتر و بهتر در آینده نزدیک.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز