تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
هشتمین دوره رقابتهای بین المللی ترکیه؛

چهار تکواندوکار ایران امروز به دیدار رقبای خود می روند

چهار تکواندوکار ایران در روز دوم از هشتمین دوره رقابتهای بین المللی ترکیه امروز پنجشنبه ۲۱ اسفند به دیدار رقبای خود می روند.
کد خبر: ۱۹۱۶۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه این مسابقات که با حضور ۱۴۷۳ تکواندوکار در سه رده سنی در استانبول جریان دارد، امروز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه مبارزات اوزان ۵۳-، ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم برگزار می‌شود که غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه و ملیکا میرحسینی از تیم ایران به دیدار رقبای خود می‌روند.

غزل سلطانی در وزن ۵۳- کیلوگرم ابتدا به مصاف «کانسو آلتین» از ترکیه می‌رود و سپس با «لورنا کابل سولاز» از اسپانیایی مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۴۱ تکواندوکار پیکار می‌کنند.

ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم دور نخست «گولس پولات» از ترکیه را پیش رو دارد در ادامه با یکی از نمایندگان ترکیه دیدار می‌کند. کوثر اساسه دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا «فاطما آیرم آیگول» از کشور میزبان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده دیدار ترکیه و اسپانیا می‌رود. ۵۷ تکواندوکار در این وزن حضور دارند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم که ۲۶ تکواندوکار، وزنکشی کرده‌اند، ملیکا میرحسینی در اولین دیدار برابر یکی از نمایندگان ترکیه قرار خواهد گرفت.

تیم ملی در روز نخست این مسابقات توسط زهرا پوراسماعیل یک نشان طلا، پریسا جوادی و یلدا ولی نژاد نیز به دو مدال برنز دست پیدا کرده است.

این دوره از مسابقات فردا جمعه با برگزاری مسابقات در اوزان ۴۶- و ۴۹ کیلوگرم به پیدا می‌رسد که مهلا مؤمن زاده به عنوان آخرین تکواندوکار ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز