تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «آروزی زیبا»؛

قبل از کرونا هم اکران سینما مهندسی درستی نداشت

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «آروزی زیبا» با اشاره به اینکه هیچ گاه برنامه‌ریزی و مهندسی برای اکران فیلم‌های سینمایی وجود نداشته است، بیان کرد فیلم آرزوی زیبا را برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی آماده می‌کند.
کد خبر: ۱۹۱۷۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر و به نقل از مهر، علی قوی‌تن تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره برنامه اکران فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» گفت: در نظر دارم تا فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» را در سال ۱۴۰۰ برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی آماده کنم، به همین دلیل برنامه‌ای برای اکران عمومی این فیلم سینمایی در حال حاضر ندارم.

وی ادامه داد: متأسفانه فیلم‌های کودک و نوجوان در سینمای ایران هیچ جایگاهی ندارد، با این حال من به این حوزه از سینمای ایران علاقه مند هستم و تلاش می‌کنم تا آثار مناسبی را در این حوزه تولید کنم.

این کارگردان سینما تاکید کرد: معمولاً فیلم‌هایی که می‌سازم را برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی داخلی و خارجی آماده می‌کنم و امیدوارم این فیلم بتواند به موفقیت‌هایی در این زمینه دست پیدا کند.

وی بیان کرد: متأسفانه با توجه به فضایی که در سینمای ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل گرفته است، شرایط برای اکران مناسب فیلم‌های سینمایی وجود ندارد. البته یادآور می‌شوم که در گذشته هم که شرایط برای اکران عمومی فراهم بود، اقبالی در حوزه اکران برای فیلم‌های کودک و نوجوان وجود نداشت.

قوی تن گفت: هیچ گاه برنامه‌ریزی و مهندسی برای اکران فیلم‌های سینمایی وجود نداشته است، البته این را هم باید بگویم که سال گذشته قبل از تعطیلی سینماها با شیوع ویروس کرونا، سازمان سینمایی تصمیم‌های خوبی برای چگونگی اکران فیلم‌های سینمایی در نوبت اکران گرفته بود، که متأسفانه با تعطیلی سینماها این برنامه‌ریزی‌ها عملی نشد.

این تهیه کننده سینما در پایان توضیح داد: اگر این تصمیمات عملی می‌شد، مافیای اکران نمی‌توانست در حوزه سینما به فعالیت خود ادامه دهد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز