تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
وزیر کشور گفت:

با عاملان گرانفروشی برخوردهای جدی صورت گیرد

وزیر کشور گفت: گرانی معضلات زیادی برای مردم به وجود آورده است و باید با متخلفان در این حوزه برخوردهای جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۹۱۹۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر،  عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) مشکلات معیشتی از چالش‌های اصلی امروز ایران بیان کرد و افزود: در این وضعیت علما و روحانیان در تبیین مسائل و آرامش بخشی به جامعه نقش مؤثری دارند.

وی افزود: گرانی معضلات زیادی برای مردم به وجود آورده است و باید با متخلفان در این حوزه برخوردهای جدی صورت گیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ امید می‌رود سال گشایش برای ملت ایران باشد و در این بین دعا نیز می‌تواند ملت ایران را در برابر مشکلات یاری کند گفت: حدود ۲۰ کشور دنیا به صورت محدود واکسیناسیون بیماری کرونا را آغاز کرده‌اند و همین روال در کشور ما نیز در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: در برهه‌ای از امسال تعداد فوتی‌های کرونایی در کشور به ۵۰۰ تن در روز رسیده بود اما در حال حاضر با افزایش تجربه، تجهیزات و امکانات مراکز درمانی وضعیت نسبت به گذشته مطلوب‌تر است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جلودار مسؤولان کشور در مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و توجه زیادی بر کاهش آثار این ویروس در جامعه دارند گفت: وضعیت قم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم این استان مطلوب است.

وی افزود: مردم به حرم اهل بیت (س) به عنوان مامن و پناهگاه توجه دارند و حضور زائران در این اماکن متبرک با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز